جامعه

متخصصان حرفه ای حرفه ای نمونه های اول تاج را شناسایی می کنند / کادر پزشکی را می شناسند


متخصصان حرفه ای حرفه ای نمونه های اول تاج را شناسایی می کنند / کادر پزشکی را می شناسند

مجله خانواده / قم معاون سیاسی امنیتی قم گفت: استان قم اولین استانی بود که ویروس کرونا را کشف کرد ، اما دشمنان بدنبال تفرقه بودند و سعی کردند موقعیت قم را تضعیف کنند ، اما پزشکان قم توانستند آن را به صورت مصنوعی مدیریت کنند. و ویروس تصدیق کنید

معاون فرماندار قم ، دکتر بیژن سلیمان پور در گفتگو گفت: “کادر درمانی قم به قدرت رسیده اند و از تلاش پزشکان ، پرستاران و متخصصان بهداشت قدردانی می کنند.”
وی افزود: مردم و نیکوکاران نسبت به مراقبت های بهداشتی استان ابراز همدردی می کنند و با این روحیه همدلی ما به خدا بستگی داریم تا ولیعهد را شکست دهیم.
معاون استاندار قم گفت: “آمریکایی هایی که ادعا می کنند مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان دارند ، در تاج مشکل دارند و حتی پرستاران آنها کیسه های زباله را حمل می کنند.”
وی گفت: استان قم اولین استان برای شناسایی ویروس کورنا بود اما دشمنان به دنبال تفرقه بودند و سعی کردند موقعیت قم را تضعیف کنند اما پزشکان قم توانستند این ویروس را به صورت مصنوعی تشخیص دهند.

انتهای پیام


کلیه محتوای این سایت بر اساس پرتال پیشرفته خبری، اقدام به خبررسانی می نماید، بنابراین مسوولیت این مقاله بر عهده منابع اصلی بوده و مجله خانواده هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا