جامعه

لزوم گسترش الگوی مدیریت پسماند از مناطق موفق به دیگر نواحی شهری

معاون شهردار تهران گفت: “مدل مورد استفاده در منطقه 21 در زمینه پسماندهای خشک با هدف فرهنگ سازی از داخل خانه ها ، محله ها و شهرهای محلی ، آموزش و شناخت کودکان ایجاد شده است. تبلیغات غیر مستقیم برای. در این فرهنگ.”

به گزارش مجله خانواده ، مراسم افتتاح پروژه خدمات شهری منطقه 21 تهران امروز با حضور رضا معاون هماهنگی و امور مناطق شهر تهران ، جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهر تهران برگزار شد. در برگزار شد. رجب زاده ، شهردار منطقه 21 و چند مدیر دیگر شهری. شد.

جلال برامی ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهر تهران در این مراسم گفت که یکی از مزایای عمده چنین پروژه ای مشارکت و استفاده از توانایی های شهروندان است. با استفاده از آن برای ورزش ، ما این مکان را به آنها دادیم و من در واقع دریافتم که محل چنین فعالیتی در شهرداری خالی است و ما می توانیم برای هماهنگی بین افراد تا آنجا که می توانید بازی کنید و اشاره کنید که آنها باید کار کنند برای حل مشکلات و نیازها. شناسایی و حذف شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهر تهران افزود: اقدامات انجام شده در ناحیه بازیافت منطقه 21 در بحث بازیافت زباله و جداسازی از منبع زباله های خشک نه تنها توسط هنرمندان توسط کارهای اداری و مدیران شهرداری اجرا شد. بحث بازیافت در منطقه اقدامات را می توان به عنوان الگو در سایر نقاط شهر استفاده کرد.

بهرامی در ادامه گفت: “مدل مورد استفاده در زمینه پسماندهای خشک در منطقه 21 با هدف فرهنگ سازی از فضای داخلی خانه ها ، محله ها و شهرها ایجاد شد. این یک آموزش غیرمستقیم برای آموزش و شناخت کودکان با فرهنگ است. . »این رفتار در آن دیده می شود و چون در کارهای اداری کمتر به این مسائل فرهنگی توجه می شود.

مشارکت عمومی ؛ محافل فاقد روابط با فعالیت های شهری

رضا رجب زاده ، شهردار منطقه 21 نیز با بیان اینکه الگوی مدیریت شهری با مشارکت و حضور مردم الگویی پایدار است گفت: امروزه مشارکت مردم حلقه مفقوده بسیاری از فعالیتها و شهرها است. روابط و ما باید بدانیم که مردم در همه چیز وجود دارند. »برای موفقیت بیشتر.

شهردار منطقه 21 گفت: فعالیت شهری فرهنگ رشد خواهد کرد و کشور ما در آینده جزو کشورهای توسعه یافته با آمار جداسازی بالا خواهد بود.

رجب زاده اظهار امیدواری کرد که حضور نماینده خدمات شهری و هماهنگی مدیریت شهری تهران راه را برای توسعه بیشتر در منطقه 21 هموار کند و افزود: سازمانهای حمایتی و دولتی نیز موظفند اقدامات لازم را انجام دهند.

بر اساس وب سایت شهر ، مسکن کارگران منطقه 21 به منظور تجلیل از کارگران فداکار و زحمت کش در زمینه خدمات شهری و ارائه خدمات ویژه برای رفاه آنها افتتاح شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا