جامعه

طرح آجر به آجر می‌تواند همه ایرانیان را خیّر مدرسه‌ساز کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محسن حاجی میرزایی یکی از بناهای معنوی پنجشنبه شب در مراسم افتتاح هنرستان مسکن آنلاین سمنان برای شکل دادن به شخصیت انسان و زمینه سازی برای توسعه است. او در جامعه فردی است و هیچ ساختمانی از مدرسه بلندتر نیست. دهانه های درخشان بسیاری در کشور وجود دارد ، اما به نظر من هیچ چیز به اندازه افتتاح یک مدرسه درخشان نیست.

وی افزود: خداوند متعال قرآن کریم در مورد مکان درباره مسجد صحبت کرد که به تعبیری استفاده از مسجد نیز در راستای تعلیم و تربیت است و در واقع در جایگاه تعلیم و تربیت بسیار زیاد است. تحقق از جمله مدرسه که می تواند به مکان نسبت داده شود.

اعضای کابینه دوازدهم گفتند: همه ساختمانها به غیر از امکانات آموزشی برای خدمت به انسانها و تسهیل زندگی او ساخته شده و ارائه می شوند ، در حالی که ساختمانهایی مانند امکانات آموزشی و مدارس ساختمانهایی هستند که با روح و روان انسان سروکار دارند. .. یافتن هویت در این مکانها ریشه در نوعی رشد فرهنگی و اجتماعی دارد.

حاجی میرزایی گفت که وی در تلاش است با پروژه ای آجر به آجر برای همه ایرانیان مدرسه بسازد. کسانی که به این موضوع اهمیت می دهند بیشتر به بحث آموزشی توجه می کنند و البته می توان گفت که ارتباط خانواده و مدرسه در پرتو مشارکت مردم در مدرسه سازی شکل می گیرد. نوسازی ، توسعه و تجهیزات مدارس ملی و دولتی ارائه می شوند و از ارزش بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: “این نوع پروژه مدارس طی سه سال خیلی خوب کار نکرده است.” می رسندافتتاح و بهره برداری از این مرکز آموزشی تنها حدود سه سال پس از تعمیرات اساسی سال 1996 و افتتاح و بهره برداری از سال 1400 دارای ارزش زیادی است.

دکمه بازگشت به بالا