جامعه

شهروندان سفر خود را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند 

مجله خانواده/خوزستان فرمانده انتظامی شهرستان لاهور فرجه در بازدید از پایانه مرزی شرمچه و شرمچه گفت: از آلبین ”

سردار سید کمال هادیان فر در بازدید از مرز شلمچه و چذابه گفت:

به گزارش مجله خانواده به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: حسینی کاملاً برای تردد بازدیدکنندگان مهیا شده است، پارکینگ وسیع و کافی در نظر گرفته شده است و تابلوهای جاده ای زیادی توسط راهداری نصب شده است.

کمیسر پلیس راهنمایی و رانندگی فرجه با اشاره به بازدید از مرز چذابه گفت: این مرز از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است، پارکینگ خودروها کاملا محصور است و دارای امکانات خوبی از جمله دوربین های مداربسته و نور کافی است، تمامی مسیرها آماده پذیرایی از زائران عزیز می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه پلیس فلاح با بیش از 30 هزار نیرو در تمامی مرزهای هوایی و زمینی آماده خدمت رسانی به زائران است و پلیس راهنمایی و رانندگی فلاحجه نیز با 8 هزار نیرو در هر دو حوزه حمل و نقل شهری آمادگی کامل دارد، گفت: حدود 950 کیلومتر راه اربعینی در استان خوزستان وجود دارد که هم جاده اهواز به شلمچه، هم جاده اهواز به چذابه و هم در استان های خاصی آماده تردد این جاده ها هستند. کار و خدمت آنها اطلاعاتی را در اختیار زائران قرار می دهند.

سردار هادیان فر می گوید: همکار ما چهار موضوع را در دستور کار قرار داد: اول مدیریت صحیح در حوزه حمل و نقل بر اساس فناوری روز؛ هدف این است که مسیر عاری از موانع و ترافیک روان در منطقه باشد. بر اساس گزارش ها، حدود 65 درصد زائران از وسایل نقلیه شخصی استفاده می کنند، بنابراین مهم ترین نکته کاهش تصادفات است.

رئیس پلیس راهور فرجا با تاکید بر لزوم کنترل زمان سفر توسط شهروندان گفت: با بیش از 8.5 میلیون تردد در مرز نیازمند مدیریت صحیح و همکاری مردم است تا به خواست خدا تردد روان باشد.

وی در پایان ضمن تقدیر و قدردانی از رفتار بسیار خوب فرمانده انتظامی استان خوزستان در دو مرز شرمچه، شبانه روز از دیگر همکاران خود در پلیس راه و کلانتری های مختلف نیز تقدیر کرد که از زحمات شما سپاسگزاریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا