جامعه

شرایط شکننده کرونا در شهرهای نارنجی/ تداوم فوتی‌های سه رقمی/ توصیه به مسوولان انتخابات

اعضای کمیته علمی در مقر کرونا گفتند که اگر آنها پروتکل را دنبال نکنند ، موج پنجم کرونا در کشور آغاز می شود. در پاییز ، این شهرها دوباره قرمز می شوند.

دکتر مسعود مردانی در مصاحبه با مجله خانواده وی با اشاره به وضعیت تاج مرجع کشور گفت: تعداد بیماران مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب به بیمارستان هنوز زیاد است ، اما در حال حاضر بین 10 تا 15 درصد کاهش می یابد ، این بستگی به نسبت آنها در اوج اپیدمی دارد.

“ما می توانیم ببینیم که اکثریت قریب به اتفاق شهرها اکنون از قرمز به نارنجی تغییر می کنند. در این وضعیت ، همه فکر می کنند ، تاج پایان یافته است ، همه به خیابان برمی گردند ، تجمعات و عدم پیروی از آنها وجود دارد. پروتکل از سر گرفته خواهد شد. “اگرچه باید توجه داشت که این رفتار نادرست است. در غیر این صورت ، اگر پروتکل را دنبال نکنید ، موج پنجم تاج در کشور آغاز می شود.

این مرد در مورد کاهش مرگ و میر در کشور گفت: “ماه آینده ، وضعیت سه رقمی وجود دارد.”

وی تأکید کرد: اگر افراد بدون جدی گرفتن پروتکل بهداشتی ساده و مسافرت کنند … و از سر بگیرند ، موج پنجم قطعاً اتفاق خواهد افتاد.

مردانی در مورد انتخابات ریاست جمهوری آینده ، تجمعات و تجمع های احتمالی گفت: “همیشه توصیه ما این بود که تجمع ها در برابر شیوع تاج خطرناک است.” به نظر ما ، جلسات در این مرحله به ویژه در مناطق بسته توصیه نمی شود. در نتیجه ، ما از مقاماتی که در زمینه انتخابات ریاست جمهوری فعالیت می کنند ، می خواهیم سلامت عمومی را ارتقا دهند ، پروتکل های بهداشتی انتخابات را در نظر بگیرند و حتی از فضای مجازی استفاده کنند.

وی تأكید كرد: در حال حاضر ، بیشتر شهرهای كشور در حالت تاج نارنجی قرار دارند ، اما وضعیت آسیب پذیر است و در صورت بروز نقض ، قرمزی این شهرها دوباره مشاهده می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا