جامعه

ساماندهی توانمندیهای عمومی سیستان و بلوچستان در مبارزه با کورو ویروس ها



مجله خانواده / سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بر لزوم تثبیت و سازماندهی مجدد ظرفیت های مردمی استان برای مقابله با کورو ویروس ها تأکید کرده است.

علی زینوند در جلسه ساماندهی مشارکت مردم در پیشگیری ، کنترل و کنترل ویروس کرونا گفت: ستاد اجرایی امام خمینی (ره) ، گروه های جهادی ، تشکل های دانشجویی ، بسیج ، اتاق بازرگانی ، سازمان ها و سازمان ها و سازمان تبلیغات برای ایجاد ظرفیت آنها برای کنترل و مبارزه با ویروس هایی که باید تلفیق شوند خوب هستند.

وی اظهار داشت: مردم باید با این ویروس زندگی کنند ، بنابراین باید آگاه باشند که باید نگرانی های سلامتی خود را بررسی کنند و با دور شدن از زندگی در شرایط فعلی زندگی خود را ادامه دهند.

فرماندار سیاسی و اجتماعی سیستان و بلوچستان با تأکید بر محاصره محله ها در شهرها گفت: هر منطقه باید متولی در شهرها ، شهرها و روستاها باشد و بهداشت و غذا باید توسط توزیع شود. گروه های عمومی در همه جا

وی اظهار داشت: در حال حاضر این سازمان در 23 فرماندار تشکیل شده است.

خطاب به گروه های مردم ، گفت: “ما برای مدیریت استان و اطلاع رسانی به مردم تلاش خواهیم کرد.”

وی با بیان اینکه باید تمام ولسوالی های استان را به عنوان شبکه و مویرگی تحت پوشش خود قرار دهیم ، افزود: همه ظرفیت ها را فعال کرده و به صورت برنامه ریزی و هماهنگ با استانداران عمل کنیم ، زیرا بدون هماهنگی امکان وجود چندین گروه در یک مکان وجود دارد. خدمات “. و هیچ خدمتی در یک محله ارائه نمی شود.

وی اظهار داشت: “همه دستگاههای اجرایی موظف هستند از این طریق همکاری کنند.”

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما به مردم اعتماد داریم و فرهنگ کشور به ما کمک کرد و بحران را مدیریت کردیم و اکنون اوضاع ما از سایر کشورها بهتر است وگرنه مانند کشورهای اروپایی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: کشوری که مسئله را ساده کرده و به این بیماری مبتلا می شود و هزاران مصدوم به آن وارد می کند ، بازنده است.

وی با بیان اینکه دیگر نمی توانیم به هر جلسه‌ای چراغ سبز بدهیم ، افزود: هر علامتی که ذهن مردم را باریک کند ظلم است و در بهترین حالت ممکن است که شرایط فعلی را برقرار کنیم و با شیب کامل حرکت کنیم.

انتهای پیام


انتشارات سایت به وسیله سامانه آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و مجله خانواده هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا