جامعه

زنگ خطر تشدید مشکلات روانی در جوانان اروپایی

به دلیل محدودیت های Covid-19 ، تعداد مراجعه به نوجوانان دارای مشکلات روانی در کشورهای اروپایی به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

به گزارش مجله خانواده ، خدمات روانپزشکی در بیمارستان های فرانسه و بلژیک با افزایش 80 درصدی مراجعه به نوجوانان زیر 15 سال مواجه است.

تقاضا برای مراجعه به بخش روانپزشکی بیمارستان اراسموس در بروکسل طی سال گذشته تقریباً چهار برابر شده است. لیست انتظار خیلی طولانی است و به شما امکان می دهد تا 3 ماه پس از درخواست خود ، رزرو کنید. در این بیمارستان ، دو دلیل اصلی مراجعه به روانپزشک ، اضطراب و از بین رفتن تکیه گاه در زندگی روزمره است.

پروفسور ماری دلهی ، روانپزشک کودکان در بیمارستان اراسم می گوید: “مشکل به این دو بیماری ختم نمی شود.” چالش های تغذیه ای خود را به صورت کاهش وزن بیش از حد نشان می دهند. نوجوانی وجود داشت که 20 کیلو وزن کم کرد و والدینش از هیچ چیز بی خبر بودند. علاوه بر این ، نوجوانان از افسردگی اساسی و حتی بیماری روانی رنج می برند.

برای رفع موج جدید بیماری های روانی ، بیمارستان اراسموس برنامه کاری خود را تغییر داده است. بستری شدن در بیمارستان کوتاهتر اما طولانی تر شده و شتاب بیشتری می گیرد.

به گزارش یورونیوز ، سیستم های مراقبت های بهداشتی در تلاشند موارد بیماری روانی را برطرف کنند. با این حال ، بسیاری از روانپزشکان قبلاً در مورد “بالقوه” عروق کرونا اواخر هشدار داده اند. نوجوانان و جوانان امروز که قرنطینه طولانی را تحمل کرده اند ، در سالهای آینده با چالش هایی روبرو خواهند شد. چالش احتمالی دیگر بحران اقتصادی اروپا است که بعید است دوباره بهبود یابد. این دوباره همان نسل را در معرض خطر روانی دیگری قرار می دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا