جامعه

روایت زندگی یک لاک‌پشت برای بچه‌ها

کتاب «باور کن من یک لاک پشت هستم» نوشته مصطفی رحماندوست داستان زندگی لاک پشت فرات منتشر شد.

به گزارش مجله خانواده، این کتاب ششمین جلد از مجموعه 11 جلدی «آه، مواظب ما باش!» است. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و در 32 صفحه با قیمت 25000 تومان و شمارگان 2500 نسخه برای مخاطب بالای 9 سال (غیر هال) عرضه شده است.

در معرفی کتاب ناشر آمده است: «باور کنید من یک لاک پشت هستم». این داستان یک ماهیگیر است که به دریا می رود و پسر کوچکی در داستان است. در تور ماهیگیری، یک لاک پشت سبز در لاک نرم گرفتار می شود، ماهیگیر به تصور اینکه دارد ماهی می خورد، تور ماهیگیری را پاره می کند و پسر داستان می خواهد او را زنده نگه دارد، بنابراین سعی می کند او را بکشد. پسری که اسمش لاک پشت است فقط ماهی مرده می خورد و همه در این مورد اشتباه می کنند.

بنابراین کودکان با مطالعه این کتاب می توانند به طبیعت نزدیک شوند و اطلاعاتی در مورد این حیوان در حال انقراض به دست آورند.

نویسنده در بخش‌هایی از این کتاب اطلاعاتی از زندگی و تغذیه لاک‌پشت‌های فرات ارائه می‌کند که برای مخاطبان بالای 9 سال (غیر هال) با این نوع زندگی و ویژگی‌ها آشناست.

کتاب‌های این مجموعه با جلدهای ضخیم و کاغذ باکیفیت ساخته و خلق شده‌اند و در حال حاضر در تمامی فروشگاه‌های مرکز آموزش کودکان و نوجوانان و در سایت عرضه محصولات فرهنگی مجموعه (shop.kpf) موجود است. ir

در این پروژه زندگی حیوانات در حال انقراض ایران توسط نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک و نوجوان توسط انتشارات کانون پرورش فکری منتشر شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا