جامعه

دکتر زالی: شهید سلیمانی هرگز از متن مردم جدا نشد

رئیس دانشکده پزشکی شهید بهشتی، شهید سلیمانی را الگوی بی بدیل و واقعی ذات اقدس الهی توصیف کرد و گفت:

به گزارش مجله خانواده، دومین سالگرد شهادت دکتر حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد. علیرضا زالی گفت: شهید سلیمانی بنیانگذار مکتب نوین جهانی است. سردار سلیمانی مورد تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.

وی افزود: امروز در هیچ کجای دنیا از شهید سلیمانی به عنوان شخصیت واقعی یاد نمی شود، بلکه از مکتبی که در آن تأسیس می کنند نام برده می شود و از شخصیت او الگوبرداری می شود.

وی تاکید کرد که: خاستگاه مکتب شهید سلیمانی سرشار از صفات، صفات و فضائل انسانی است که باید از توانایی های منحصر به فرد او برای ترسیم این ویژگی ها برای نسل جوان استفاده کرد.

رئیس دانشگاه با یادآوری رشادت های سردار شهید سالدار سلیمانی، وی را ستاره درخشان دفاع مقدس و نابغه ای بسیار نظامی توصیف کرد.

دکتر زری با اشاره به حضور شهید ثریمانی در مقاطع مختلف حساس نظامی و دیپلماتیک کشور، رشادت های وی را در مبارزه با داعش و مقدس بودن مسائل نظامی و منطقه ای جنوب شرق کشور یادآور می شود. دفاع: 40 سال تلاش و رنج و تلاش سالدار سلیمانی در ابعاد مختلف نبوغ بالای نظامی اوست که کشور و منطقه را بارها و بارها از شر دشمنان مصون نگه می دارد.من نابغه هستم.

وی ادامه داد: شجاعت، نبوغ، شجاعت، ابتکار، خلاقیت و برنامه ریزی دقیق و پیروزی های مکرر در منطقه در زمان شهید سلیمانی.

با مردم ارتباط برقرار کنید.رمز جاودانگی

رئیس دانشگاه در بخشی دیگر از این مراسم تاکید کرد که شهید سلیمانی پایگاه با مردم و اکسیر مردمی است. جاودانه، با مردم ارتباط برقرار کن.

رئیس دانشگاه خاطرنشان کرد: در زمان برگزاری مراسم اهدای جایزه سردار قاسم سلیمانی توسط کمیساریای عالی ذوالفقار، رهبر معظم انقلاب برای این رهبر اسلامی دعا کردند.

وی در ادامه به شخصیت چندوجهی و مثال زدنی سلیمانی اشاره کرد و گفت: او در واقع فردی مقتدر در مناصب نظامی و دیپلماتیک است و شخصیت او نقطه تلاقی روشنی بین رشته و دیپلماسی است و نمونه بود.

رئیس دانشگاه در خاتمه ابراز امیدواری کرد که شخصیت و مکتب سالدار سلیمانی مورد قدردانی نسل جوان قرار گیرد.

در بخشی دیگر از این مراسم سلیمان عاریفضوری معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیان و عبارات احساسی، حماسی و اداری در ابعاد مختلف در وصف شهید سلیمانی گفت: چه شهید سلیمانی و چه امام شهید انقلاب اسلامی. که همراه او از قرآن و اطلس برگرفتند، احساس واجب کردند.

وی بیان می کند: خداوند به سالدار سلیمانی توفیقات بزرگی در عرصه عمل داده است.

وی در خصوص دوستی دیرینه خود با سردار سلیمانی به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس می گوید: با حمایت مستکبران. “

ایستادن با لشکری ​​مظلوم در برابر مستکبران

سالدار فزوری تاکید کرد: شهید سلیمانی با استکبار با ارتش مظلوم مقابله کرد.

وی گفت سلیمانی قلب خود را برای حفاظت از مظلومان و مردم جهان اسلام تسخیر کرده است. بسیاری از سربازان به یک زبان صحبت نمی کردند.

سردار فزوری تاکید کرد: برای سلیمانی هیچ تفاوتی در دفاع از مظلوم شیعه و سنی نبود، او فقط به تعهدات انقلابی و اسلامی عمل کرد.

وی در خصوص عطوفت و مهربانی مردم سالدار سلیمانی گفت:

سالدار فزوری با اشاره به نقل قولی از امام خمینی (ره) گفت: دفاع مقدس یک گنج است و این گنج چراغی متعالی برای آینده است.

وی به نقل از مطلبی از شهید سلیمانی می گوید: آن و اطلس در آن شکل گرفته اند.

سردار فزوری در پایان تاکید کرد: عاقبت به خیری فقط یک چیز است، اطاعت از اوامر والدین است و شهید سلیمانی اینگونه عمل کرد.

دکتر گورامی، رئیس دانشکده حقوق امام صادق(ع) نیز روحیه بازیگری شهید سلیمانی در جامعه اسلامی را وحدت برشمرد و افزود: اتحاد و همبستگی در جامعه

وی خطاب به دانشجویان حاضر در این مراسم گفت: تولید و ترویج علم می تواند جایگاه کشور را تغییر دهد. مهم ترین رسالت دانش آموزان و جوانان منطقه تلاش برای کسب علم و دانش است.»

در بخشی دیگر از این مراسم دکتر سعیدی که به عنوان سرباز پاسدار حرم در سوریه به ارائه خدمات درمانی می پردازد به بیان خاطره ای از فعالیت های خود در حوزه سلامت نظامی در سوریه و درمان سربازان و فرماندهان مجروح پرداخت.

دکتر سعیدی یاد و خاطره شهید سلیمانی را به تصویر کشید و او را فردی کوشا، متواضع و سرسخت توصیف کرد.

در ادامه این مراسم ارتباط زنده با مزار شهید سلیمانی کرمان برقرار شد.

روز سه شنبه 14 دی ماه مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام والمسلمین فرهادزاده در این عرصه و دیپلماسی دولت مردمی برگزار شد.

به گفته سخنگوی دانشکده پزشکی شهید بهشتی این مراسم همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا