جامعه

دوران اینکه عده‌ای سر شهروندان و شهرداری کلاه بگذارند، گذشته است

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: باید از فرصت های ارائه خدمات بهتر به شهروندان استفاده کرد و شهرداری ها باید بهترین خدمت در ذهن مردم باشند.

به گزارش مجله خانواده، کارکنان اداره بازرسی منطقه یک شهر تهران حضور یافتند و داوود گودرزی، رئیس سازمان بازرسی شهر تهران با گرامیداشت نام شهید چمران، شهرداری، خاطرنشان کرد: فضای کنونی در خدمت مردم است و با فراهم کردن بستر برای انجام این کار، ما در شهرداری هستیم. باید نگرانی‌ها، انگیزه‌ها، اراده‌ها و نیات خود را برای خدمت اصلاح کنیم.

رئیس سازمان بازرسی با بیان اینکه عبادت خدمت به مردم نیست، گفت: فرصت خدمت به شهروندان نعمتی است که خداوند به ما داده است و در شهرداری خدمت به این مردم است و عبادت می تواند آسان تر باشد و دقیق تر. “و آن را سریع تر کرد.

وی با اشاره به موانعی بر سر راه نحوه خدمت رسانی به مردم شهرداری افزود: البته بوروکراسی اضافی که باعث فساد و تقلب می شود می تواند این فرصت برای خدمت را کاهش دهد.

رئیس سازمان بازرسی شهر تهران بر شناسایی سریع نقاط ضعف، تنگناها و خلأها به عنوان چشم اندازی برای مدیریت شهری تاکید کرد و ادامه داد: on Go در نظر گرفته شده است تا به مدیران و همکاران شهرداری اجازه دهد تا این سیستم را به منظور بهبود کارایی بهبود بخشند.

داوود گودرزی در ادامه با بیان اینکه شهرداری باید نماد بهترین سیستم خدمات رسانی در ذهن مردم باشد، گفت: بیش از آن چیزی که فکر می کردند، و این واقعا ممکن است، نه یک توهم، مردم را می توان راضی کرد.

رئیس سازمان بازرسی شهر تهران برخورد با تخلفات را یکی دیگر از گام های بازرسی خواند و گفت: بعد از خدمت به مردم، اولویت دوم ما باید به شهردار، شهروندان و مسئولیت ها باشد، برخورد با افرادی است که مردم را فریب داده اند. “

وی تاکید کرد: برخی باید بدانند که اینطور نیست و این دوره به پایان رسیده است و با سپردن اقدامات، تصمیمات اشتباه، مجوزهای اشتباه به شهر، شهروندان و شهرداری ها دیگر اجازه نخواهند داد. .

رئیس سازمان بازرسی شهر تهران با اشاره به آغاز برخورد با تخلفات ناشی از غلات و حوادث بزرگ، با کارکنان بازرسی گفت: امروز فساد به بلای جان مردم، فرهنگی، سیاسی و امنیتی تبدیل شده است، امنیتی، اقتصادی. و عواقب دیگر.«بنابراین همه با روحیه جهادی و جدیت بیشتری کمک و کار کنید.

داوود گودرزی گفت: همه گیر شدن این تخلفات و سیل مشکلات در شهرداری اگر مسئولانه و با انگیزه قوی، روحیه دوگانه و درایت عمل کنیم اتفاقات خوبی برای خودمان به همراه خواهد داشت.

وی با تمرکز بر اصلاح نظام اداری شهرداری ها، افزود: بازرسان باید بوروکرات ها، سهل انگاری ها و ظاهر را به حداقل برسانند، تسریع کنند، به کار و حرف مردم حساس شوند و به فکر خودشان باشند. خدمتگزاران واقعی مردم “

به گفته سخنگوی سازمان بازرسی شهر تهران، رئیس سازمان بازرسی شهر تهران با بیان اینکه برای خدمت رسانی به مردم آمده ایم، ادامه داد: در سازمان بازرسی نباید بگویید کار سخت است، من دیدیم و لمس کردیم. تمام مشکلات و عوارض چند ماه اخیر. اما ما هر روز یک قدم فراتر رفته‌ایم و انتظار داریم پتانسیل بیشتری برای تغییرات قابل توجه در مجموعه‌هایمان وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا