جامعه

دستگاه سوزاندن زباله چین در تقاطع تهران و قم

همه این کار با نقشه برداری از فیلم ووهان آغاز شد ، که در آن روزهای ابتدایی تاج در برج آزادی تهران با هدف تقویت مقاومت مردم چین در برابر ویروس Corona و همچنین همدلی ایران برای قربانیان ویروس. نقشه فیلم با نام “باش و واو” باشد.

به گزارش مجله خانواده ، این سی ام بهمن است میدان فیلم نقشه نقشه ویدیو، از طریق ویدئوی کوتاهی از نمادها و شعارهای علیه کرونا ، در برج سفید آزادی به نمایش در آمد و چانگ هاو ، سفیر چین ، با اعلام نظر وی بسیار تحت تأثیر قرار گرفت: “اقدام ایران دوستی را نشان می دهد و ارتباط دو کشور. ” 2 هزار سال قدمت دارد و امیدواریم که پس از پایان این بیماری ، شاهد از سرگیری روابط دیرینه بین دو کشور باشیم.

سفیر چین که خود را یک تهرانیایی در خود می دانست ، گفت: “من می دانم که مشکلات پایتخت ایران به عنوان یک کلان شهر گسترده با چه مشکلی روبرو است و فکر می کنم مدیریت شهری است.” زمان در تهران. تهران آن را اداره می کند و شهرداری ها در مدیریت هر رویدادی که در شهرها رخ می دهد نقش اساسی دارند.

چند ساعت بعد پیروز حناچی ، شهردار تهران با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران با اشاره به نقشه برداری ویدئویی ووهان ، گفت: این اقدام باعث شد که دوستان چینی ما از ما تشکر کنند و شهردار پکن صمیمانه از ما تشکر کرد که نشد کسانی را که در آن روزهای سخت ما را فراموش می کنند فراموش کنید. ما هرگز فراموش نخواهیم کرد و می بینید که آنها چه مقدار به کشور ما داده اند و ما آن را به وزارت بهداشت داده ایم.

حناچی همچنین گفت: چینی ها امکانات دفع زباله بیمارستانی را با ظرفیت 800 کیلوگرم در ساعت به تهران اهدا کردند که ما حمل می کنیم و کمک چین به مراتب بیشتر از کمک است. ارائه شده توسط ما

به گزارش مجله خانواده ، پس از آنکه شهردار تهران اعلام کرد که دستگاه سوزاندن سوزان به تهران است ، علیپور ، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری وی در خصوص ضایعات پزشکی اظهار داشت: در بهمن ماه روزانه حدود 70 تن زباله بیمارستانی جمع می کردیم اما امروز با گسترش تاج این میزان به بیش از 110 تن در روز می رسد که یک مورد است مشاغل خطرناک برای کارگران زباله. “

با توجه به سوزاندن سوزاننده هاناچی ، وی گفت که مذاکراتی با سفیر چین برای تهیه وسیله ایمنی مایکروویو انجام شده است که می تواند زباله های پزشکی را دفع کند.

به گفته وی ، این دستگاه می تواند زباله های بیمارستانی را کاملاً خنثی کند و به همین دلیل مشاوره هایی برای ورود این دستگاه سوزاندن چینی به تهران در حال انجام است.

به گزارش مجله خانواده ، در روزهایی که همه منتظر ورود 800 تن کوره سوزاندن سوخت تهران بودند ، سقاییان نژاد ، شهردار قم وی اعلام کرد: در ادامه این دستگاه سوزش که از سوی چین تهیه شده است به قم می روند.
وی در سخنان کوتاهی گفت: یکی از نیازهای جدی شهر قم در کاهش خطر زباله های عفونی در این شهر ، راه اندازی زباله های سوزان است.
وی همچنین گفت: در حال حاضر 10 تن زباله های عفونی قم باید در شرایط ویژه ای سوزانده شود که خوشبختانه پس از مشورت با مقامات دولتی و پیشنهاد به سفارت ایران در چین برای ورود به سوزاندن زباله که اهدا شده است پیشنهاد می شود. در قم و فعالیتهای مورد استفاده آن. پیگیری های لازم برای از بین بردن بیماری های عفونی و زباله های بیمارستانی در سطح شهر انجام شده است.
شهردار قم همچنین بخش دیگری از سخنان خود را اعلام کرد: طبق برنامه های انجام شده ، در اردیبهشت ماه سال جاری این دستگاه به مردم قم ارائه می شود.
وی افزود: به دنبال مکاتبات و تماس مکرر با سفیر ایران در چین ، با وجود اوضاع فعلی ، حمدالله ، این نتیجه حاصل شد و یک نماینده شهرداری قم برای انجام کارهای اداری و آداب و رسوم به مراجع ذیربط. معرفی شده است

به گزارش مجله خانواده ، پس از سخنان سقاییان نژاد ، زهرا نژاد بهرام عضو هیئت مدیره شورای شهر تهران است شورای شهر در پاسخ به صحنه های عمومی گفت: شهرداری تهران نقشه ویدئویی از همدردی با شهر ووهان را راه اندازی کرده است که چین آن را بسیار خوب دریافت کرده است و تأکید کرده است که در یک زمان همه به نام کرونا ویروس چین و چین روابط ویدئویی از همدردی با شهردار تهران قطع کردند.

وی یادآور می شود: در رابطه با این موضوع ، شهرداری پکن برای مقابله با تاج هدایایی به ایران هدیه داده است و در نامه خود به وضوح از اجرای پمپاژ فیلم توسط شهرداری تهران اشاره کرده است.
وی ادامه می دهد: “30 تن مواد بهداشتی از چین به ایران ارسال شد و به وضوح اعلام شد که یک کامیون زباله یک هدیه ویژه به تهران است ، زیرا من از حناچی خواستم این زباله ها را تمیز کند و او اعلام کرد. که این زباله سوزان به قم می رود.

نژاد بهرام در ادامه می گوید: وقتی به من گفته شد كه زباله ها به قم می روند ، شوكه شدم: از حناچی خواستم و او به من گفت كه او هرگز وارد ایران نشده است و زباله در آب است ، اما باید این را بگویم این یک هدیه از شهر است. این تهران است و با توجه به شرایط موجود در این شهر ، ما این جایگاه را در جای دیگری قرار نمی دهیم.

سوزن سوزهای چینی سرانجام آن را ایجاد کردند غلامحسین محمدی ، رئیس مرکز اجتماعات شهرداری تهران ، در مجله خانواده وی درباره آخرین وضعیت این سوزاندن سوخت اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری تهران منوط به سیاست ها و تصمیمات ستاد ملی کورونا است و هرگونه کمک در این زمینه به شهرداری تهران ارائه می شود توسط ستاد ملی کرونا تعیین می شود.
وی افزود: در مورد دستگاه های سوزاننده چینی ، ستاد ملی کرونا با توجه به حساسیت و لزوم از بین بردن زباله های عفونی عفونی در بیمارستان ، حتی در شرایط دشوار کرونری ، که شهر است ، حتماً می دانیم. برای تأمین این دستگاه سوزاندن و باید منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا باشد. ” در این زمینه باشید.

به گزارش مجله خانواده ، هنوز مشخص است که آیا زباله هایی که چین فراهم می کند میهمان تهرانی ها خواهد بود یا مردم قم. دستگاه سوزان سوز هرچه مقصد نهایی آن باشد ، باید تلاش کند تا هرچه سریعتر آن را به کشور منتقل کند تا مشکل زباله های آلوده و آلوده را حل کند. این می تواند خطرات جدی به همراه آورد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا