جامعه

خشکی زاینده رود به سریال کشیده شد

امیرحسین عنایتی که این روزها کارگردانی سریال طعم طمع محصول صدا و سیمای مرکز استان اصفهان را بر عهده دارد، از پخش سریال خود در یکی از شبکه های سراسری از ماه آینده خبر داد.

تهیه کننده و کارگردان سریال جدید «طعم طمع» در گفت وگو با مجله خانواده اعلام کرد: این سریال در ژانر معمایی اما با موضوعی کمدی تولید می شود. “طعم طمع” آخرین روز تدوین است، در حالی که کار روی موسیقی در همان زمان در حال انجام است. این یک کار معمولی نیست، رایگان است و فکر می کنم تا یک ماه آینده پخش شود.

او در تشریح خط اصلی داستان سریال Taste of Greed توضیح می دهد: محمد فیلی، پوراندخت مهیمن، آشا محرابی، شهاب عباسی، افشین سنگ چاپ، فاطمه شکری، پویا امینی، احمدرضا حقیقی، زهرا قاسمی و … بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

خشکی زاینده رود در سریال به تصویر کشیده شد

بیایید با هم نگاهی به سریال های پایتخت و استان بیندازیم

آقای عنایتی در پاسخ به این جمله که “پیش از این پروژه های شبکه محلی بی کیفیت بودند، چقدر نیاز به ادامه روند ارتقای کیفیت بدون وقفه برای پروژه های داخلی است؟” وی تاکید کرد: محل زندگی من شهرها بود، اما شغل روستایی وجود نداشت. مجموعه «طعم طمع» اولین ساخته من است که مورد تایید استان ها و مرکز اصفهان و برای پخش از شبکه های سراسری تولید شده است. به نظر من پتانسیل شهرها کمتر از پایتخت ها نیست، بلکه بیشتر جنبه چشم انداز دارد. اگر از منظر شهری به شغل روستایی نگاه کنید طبیعتا ارزش مورد انتظار پایین می آید و بالعکس کیفیت آن نیز پایین می آید. البته به طور کلی تولیدات استانی با بودجه کمتری نسبت به پروژه های تهران تولید می شود و در نتیجه تولیدات استانی آثار کیفی خاص خود را دارد.

خشکی زاینده رود در سریال به تصویر کشیده شد

چه کمدی باشد چه درام، بینندگان کیفیت می خواهند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که انتظار دارید امروز چند سریال کمدی در تلویزیون ببینید؟ او گفت: مخاطبان رسانه‌ها انواع ژانرها و موضوعات را دوست دارند، برخلاف مخاطبان قدیمی که کارهایی مانند کمدی و کارهای خانوادگی را دنبال می‌کنند، اما مشروط به کیفیت. نام نمی برم، اما اخیراً یک سریال کمدی روی آنتن رفت که مخاطب را جذب نکرد، اما یک سریال سریالی هم بود که غیرمنتظره بود اما مخاطب را جذب کرد. بنابراین، کیفیت، نتایج پروژه و مسائل بودجه کلیدی هستند و تخصیص را روشن می کنند.

برای ساخت فیلم جدید با ترکیه همکاری کنید

سرانجام کارگردان و تهیه کننده سریال «طعم طمع» از کار جدیدی برای تلویزیون خبر داد. در حال حاضر اثر جدیدی وجود ندارد و مشغول آماده سازی برای پخش «طعم طمع» هستیم. اما در ادامه فیلمی در ژانر کودک و نوجوان آماده می کند تا برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان امسال که محصول مشترک ایران و ترکیه است آماده شود.

به گزارش مجله خانواده، سریال طعم حرص به نویسندگی علی اکبر محلوجیان یکی از ساخته های جدید صدا و سیمای مرکز اصفهان است که تصویربرداری آن به پایان رسیده و در مرحله پس از تولید قرار دارد.

خشکی زاینده رود در سریال به تصویر کشیده شد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا