جامعه

خسارت ۲۰ میلیاردی بارش‌ها به زیرساخت‌های شبکه برق لرستان

مجله خانواده/لرستان رئیس شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان گفت:

مهران امیری می گوید: بارندگی های اخیر در استان لرستان به ویژه در نواحی شرقی و جنوب شرقی استان در شهرستان های الیگدرز، ازنا و درود و به صورت پراکنده در شهرهای بلجرد، سلس و هرم آباد خسارت وارد کرده است. شبکه توزیع دولتی

وی ادامه داد: بارندگی های اخیر خسارت هایی از جمله سوختن دو ترانس، یک سکشنر و یک رگولاتور و آسیب به بیش از پنج کیلومتر از شبکه برق را به همراه داشته است.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان گفت: برآوردهای اولیه بالغ بر 20 میلیارد ریال و بالغ بر 900 میلیون ریال به زیرساخت های شبکه توزیع برق کشور خسارت وارد کرده است.

وی گفت: تمامی این اقدامات با تلاش مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان مذکور در اسرع وقت برطرف می شود و در حال حاضر هیچ خاموشی در استان وجود ندارد.

امیری افزود: با توجه به اطلاعیه هواشناسی و مدیریت بحران استانداری، تمامی پرسنل عملیاتی جلسات و عملیات مدیریت بحران شرکت توزیع از 15 مردادماه در آماده باش کامل به سر می برند که در بارندگی اخیر این تیم ها سریعا وارد عمل شده و اقدام به رفع مشکل کردند. قطع برق در کمترین زمان ممکن

رئیس شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان ادامه داد: به مشترکین خود توصیه می کنیم در صورت بروز حادثه یا قطع برق با سامانه 121 تماس گرفته و با تجهیزات الکتریکی آسیب دیده تماس نگیرند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا