جامعه

حداقل حقوق بازنشستگان ۵ میلیون و حداکثر حقوق کارکنان ۳9 میلیون تومان شد

سخنگوی کمیته بودجه سال 1401 حداقل حقوق بازنشستگان را 5 میلیون تومان و حداکثر حقوق کارمندان را حدود 39 میلیون تومان اعلام کرد.

به گزارش مجله خانواده، رحیم زارع به تشریح جلسه امشب کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 پرداخت و گفت: حداقل حقوق بازنشستگان در سال آینده 5 میلیون تومان و حقوق کارمندان در سال آینده حداقل 10 درصد افزایش می یابد.

وی ادامه داد: همچنین افزایش هزینه نیروی کار با استفاده از اختیارات مجمع عمومی یک شرکت یا مؤسسه بر خلاف قانون بودجه سال 1401 غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی را در پی خواهد داشت. حق الزحمه. با توجه به اینکه حداقل دستمزد 5 میلیون تومان و 600 هزار تومان بوده است، حداکثر حقوق حدود 39 میلیون تومان است.

1401 سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: دولت در لایحه بودجه پیشنهاد داده بود که مسئولان دولتی تا سقف 5 میلیون تومان در ماه از پرداخت مالیات معاف شوند اما این کمیسیون به آن رأی نداد. مزرعه برنج. پیشنهاداتی در این زمینه ارائه شده اما هنوز به نتیجه ای نرسیده است.

وی در پایان گفت: کمیسیون تلفیق عصر با رئیس مجلس در سازمان های برنامه و بودجه دیدار می کند تا در مورد ارزهای ترجیحی به جمع بندی برسد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا