جامعه

حاجی‌بابایی: مجلس یازدهم بر اجرای قوانین زمین مانده برای احیای جایگاه آموزش و پرورش نظارت کند

رهبر فرهنگی شورای اسلامی تأکید کرد که مجلس یازدهم برای نظارت بر اجرای قوانین باقیمانده و احیای وضعیت فعلی آموزش و پرورش تأکید کرد ، در حالی که دولت و مجلس نگران بودند که مدیران آموزش و پرورش اقدام به جمع آوری وجوه کنند. وی گفت: برای آزادی باید اقدامی انجام شود. براساس آخرین اکتشافات علمی در فرایند آموزش و یادگیری ، فرصتی برای طراحی آموزشی وجود دارد.

به گزارش مجله خانواده ، حمیدرضا حاجی بابایی در اولین جلسه سفیران فرهنگی مجلس ملی که به همت سازمان فرهنگی اسلامی برگزار شد اظهار داشت: وی گفت: “من 30 سال است که در هر موقعیتی خدمت کرده ام ، و این یک تربیت است که می تواند جامعه را متحول کند ، انرژی راکد آن را به سمت توسعه اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی راهنمایی کند و آن را احیا کند.

وی با بیان این موضوع ، یادآور شد: ما توانایی ارزشمندی در ارتقاء جایگاه آموزش داریم و باید با وحدت دولت و مجلس برای دستیابی به این اهداف استفاده شود. آموزش را بزرگترین نهاد تولید سرمایه تعریف کرده است. ”این دیدگاه قابل احترامی است که باید در مورد همه دستگاه های اجرایی اعمال شود.

رئیس فراکسیون فرهنگی شورای اسلامی شورای اسلامی گفت: من در جمع کردن سه سند مهم کشور نقش مهمی ایفا کرده ام. در همه اینها ، سعی کردم جایگاه آموزش را به روشی خاص تعریف کنم. ما بر اقتدار معلمان متمرکز شده ایم. “همچنین ، تکنسین ها تعریف شده اند و حقوق و مزایای معلمان باید حداقل 80٪ معلمان باشد. برنامه ششم توسعه ، تسریع در لزوم اجرای سیستم رتبه بندی با در نظر گرفتن بهبود کیفیت منابع انسانی در سیستم آموزش و پرورش است. قانون خدمات ملکی با هدف برابر کردن حقوق و مزایای کلیه کارمندان دولت برای از بین بردن کلاهبرداری است.

وی تصریح کرد: اولویت مجلس یازدهم باید تأکید بر نقش نظارت بر اجرای قانون باشد ، زیرا در اکثر موارد مشکل عدم قانون نیست بلکه مورد قانون کنترل اداری است. عدم اجرای قانون یا اجرای نادرست. پرداخت هایی وجود داشته است ، اما آنها به عنوان اولویت توسط هر یک از دستگاه های اجرایی اجرا شده بودند ، اما آنها نتیجه مطلوب را به دست نیاوردند.

حاجی بابایی با اشاره به حضور مهم سفیران فرهنگی در رژیم غذایی گفت: من می خواهم به این نکته اشاره کنم که آموزش و پرورش یک نهاد میان رشته ای است و همه دستگاه های اجرایی باید برای دستیابی به اهداف خود با هم همکاری کنند اما این اعتقاد من است و کار انجام می شود تکرار خواهم کرد تا من به اندازه کافی برای دستیابی به کار تلاش می کنم و خوشبختانه با داشتن قابلیت های موجود به آینده خوشبین هستم.

“علاوه بر تسریع در نیاز معلمان به اجرای سیستم های رتبه بندی ، در قانون برنامه ششم همچنین مشخص شد که دولت عدالت را در سیستم های پرداخت تأسیس کرده ، تبعیض را حذف می کند ، درآمدهای همسان ، کارمندان و بازنشستگی را برطرف می کند. کارمندان و بازنشستگان موظف هستند از امکانات خود استفاده کنند. “و ارتش در پایان برنامه از شغل ، تحصیلات ، سالها و سایر متغیرهای خدمات برای کمک به کارمندان ، بازنشستگان و در سالهای مختلف ، جایی که بین حقوق و مزایای مستمری بگیر تفاوت وجود دارد ، از 20٪ تجاوز نکنید. متأسفانه ، پاداش یک ساله برای کارمندان یک بخش از شرکت پترولیوم برای تلاشهای فرهنگی قابل مقایسه برابر یا بیشتر از پاداش پایان خدمت 35 ساله در نظر گرفته شده است.

رهبر فالنگی با تأکید بر اینکه بازنشستگان آینه خدمات کامل در جمهوری اسلامی ایران هستند ، اظهار داشت: وی گفت: “امروز ، سه مقوله مهم و مهم اقتصاد ، فرهنگ و امنیت مهمترین برنامه ها و گفتمانهای جهان است. پرورش: تغییر تحصیلی فقط در مورد بهبود شرایط زندگی معلمان است. نه ، باید اقتدار معلمان را در نظر بگیریم ، مواضع آنها را بهبود بخشیم ، موقعیت آموزش ، جایگاه آموزش ، جایگاه برنامه درسی و توسعه منابع انسانی را تعریف کنیم و آنها را برای تعیین اهداف تجدید نظر کنیم.

وی ادامه داد: استفاده از واحدهای حرفه ای با تجربه ، وفادار ، انقلابی ، فعال و اختصاصی برای برون رفت از مشکلات فعلی کشور باید در دستور کار قرار گیرد. انقلاب اسلامی مبتنی بر قوانین روشنگری اسلامی است. در آموزش و پرورش مدارک معتبری در این زمینه وجود دارد به نام اسناد تغییر تحصیلی ، از مهد کودک تا پایان دوره دبیرستان ، اقتصاد دانش بنیان ، اشتغالزایی ، سرمایه ، بهره وری بالا ، محیط بهتر تجاری ، ارزش افزوده بیشتر ، جهشی در کارآفرینی ، توسعه اقتصادی و تولید با رویکرد اساسی سند تحول گرا امکان پذیر است.

خوشبختانه سرمایه های فارنگی و سلامت اجتماعی در مطالعات مختلف تأیید شده است و در بیشتر موارد ، آموزش اولین آژانس اجرایی است که مردم به آن اعتماد دارند. با بحران آشکار تر شوید. “معلمان با حداقل تجهیزات موجود برای تعطیلی طولانی مدت مدارس ، مدارس را تعطیل نمی کنند و حتی با تجهیزات بسیار کمی در تلاش هستند تا به کودکان و نوجوانان آموزش دهند. من متوجه شدم که این مسئله در ادامه لزوم ایجاد زیرساخت های مورد نیاز برای ارائه خدمات را توضیح می دهد. مستلزم اجرای دقیق قوانین و برنامه ها بر اساس اسناد فراملی و ارزیابی دقیق و نظارت بر اجرای قوانین برای حمایت از آموزش و پرورش و توسعه کمی و کیفی آن است.

رهبر دور هانگ پارلمان گفت: “دولت و مجلس برای اطمینان از اینكه مدیران آموزش و پرورش فرصت دارند كه طراحی را براساس آخرین كشفیات علمی در فرایند آموزش و یادگیری بدون در نظر گرفتن نگرانی های مربوط به بودجه ، طراحی كنند.” باید انجام شود. ” در دورترین نقاط کشور ، مدیر آموزش و پرورش فقط به دنبال تأمین بودجه است و هیچ فرصتی ، انرژی و انرژی برای بهبود کیفیت فعالیت های آموزشی باقی نمی گذارد. اگر آموزش تبدیل به گفتمان اصلی جامعه شود ، بدون شک این کاستی ها برطرف خواهد شد. می خواهم مجدداً تأکید کنم که دولت و مجلس باید یک بار دیگر وضعیت آموزش و پرورش را به عنوان بزرگترین نهاد فرهنگی کشور تأسیس کنند. در این حالت ، سایر موسسات به بودجه و اعتبار زیادی احتیاج ندارند. آموزش بهبود یافته منجر به شاخص های سلامتی ، سلامت جسمی و روحی ، جلوگیری از آسیب های اجتماعی ، افزایش امنیت اجتماعی ، ایجاد اشتغال پایدار ، توسعه اقتصادی و تولید می شود.

وی در زمینه برنامه های بهزیستی معلمان تأکید کرد: پروژه هایی از قبیل بیمه طلایی معلمان بیشتر از گذشته متمرکز خواهد بود تا این برنامه ارزشمند به جای آنکه به موقع مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد ، بر ارائه خدمات بهتر متمرکز شود. همچنین بر لزوم حضور فعال در دستور کار تأکید کرد. تمرکز برای تقویت دانشگاه فرهنگیان و جذب دانشجویان نخبه برای ادامه تحصیل در این دانشگاه خواهد بود. در حقیقت ، با مدیریت بهینه ای که استعداد کارآمد را به خود جلب و حفظ کرده و بر توانمندسازی استعداد تأکید می کند ، و هنگامی که سایر مؤلفه های تأثیرگذار آموزش نقصان داشته باشند ، معلمان شایسته ، حرفه ای و اختصاصی خواهند داشت: ما یک آموزش منحصر به فرد و پویا و کارآمد توسط معلمان واجد شرایط ارائه می دهیم. این یک مکان و اقتدار در جامعه است و تحقق می یابد.

حاجی بابایی اظهار داشت: باید سهم آموزش در تولید ناخالص داخلی تعریف شود. در بیشتر کشورهای توسعه یافته ، این سهم در بالاترین سطح ممکن تعریف می شود. سؤال این است که چه درصد از بودجه عمومی کشور برای آموزش اختصاص می یابد. چرا با وجود پیگیری های ما ، این شاخص در سالهای اخیر نامطلوب نبوده است؟ کنگره یازدهم باید قوانینی را که حاکم بر آموزش است ، استخراج کند ، تعیین کند که اهداف برنامه به چه میزان ارزیابی می شود ، و پیگیری می شود که چرا اهداف برنامه برآورده نمی شود. در جائیکه نیاز به تعریف مجدد و تضعیف آسیب پذیر باشد ، و در جایی که قوانین و دستورالعمل ها در جای دیگر مورد نیاز است ، اطمینان حاصل کنید که آموزش و پرورش به وضعیت و صدائی مندرج در سند تحول رادیکال دست می یابد. لازم است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا