جامعه

جانباختن یک تن در پی تصادف در بزرگراه فداییان اسلام

سخنگوی اداره آتش نشانی و ایمنی شهر تهران از کشته شدن یک نفر در تصادف در بزرگراه فداییان اسلام خبر داد.

سید جلال ملکی در مصاحبه با مجله خانواده گفت: و سازمان خدمات. من از ایمنی شهر تهران مطلع شدم. بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودروی لیفان که توسط مردی 60 ساله اداره می شد به دلایل نامعلومی هنگام رانندگی با عقب کامیون برخورد کرد. وقتی حادثه رخ داد ، ظاهراً کامیون در کنار جاده متوقف شد. شدت حادثه به حدی بود که بیشتر ماشین های لیفان فروریخت.

مالکی گفت: “هنگام ورود ارتش ، راننده که به شدت زخمی شده بود در ماشین محبوس شده بود.” در این مرحله ، آتش نشانان عملیات ایمن سازی فضا و همزمان آزاد سازی افراد را آغاز کرده اند. جاده ها و عوامل اورژانس نیز در صحنه بودند.

وی ادامه داد: پس از مدتی آتش نشان این فرد را از اتومبیل خارج و تحویل خدمه آمبولانس داد. “متأسفانه راننده که تنها خدمه اتومبیل بود ، از جراحت جدی خود گفت که معلوم شد از اینکه او جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به تحویل محل به افسران پلیس لاهور ، گفت: علت این حادثه توسط افسران پلیس لاهور بررسی خواهد شد. آتش نشان ساعت 9:30 صبح محل حادثه را ترک کرده و به سمت ایستگاه حرکت کرد.

وی افزود: “هنگام مسافرت در چند ساعت آخر شب ، از راننده خوب بخواهید با احتیاط بیشتری رانندگی کند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا