جامعه

ثبت ابتلای مجدد به کرونا در ۳ کشور

از آنجایی که مقامات هنگ کنگ اعلام کردند مردی که از تاج بهبود یافته است ، موارد دوبار دیگر در دو کشور گزارش شده است.

به گزارش مجله خانواده ، مقامات بهداشت بلژیک اعلام کردند که زنان بلژیکی سه ماه پس از اولین بار آلوده به بیماری کووید -19 بودند.

احتمال تکرار Covid-19 از ابتدای همه گیر بیماری کورو ویروس مورد بحث قرار گرفته است. اعتقاد بر این است که بسیاری از افراد دو بار به کورو ویروس آلوده شده اند ، اما برای تأیید رسمی این امر ، آزمایش ها تأیید می کنند که فرد آلوده به نسخه “کمی اصلاح شده” ویروس آلوده شده است. باید انجامش بده در غیر این صورت ، مشخص نیست که آیا عفونت ثانویه فرد نتیجه مجدد عفونت بوده یا عفونت اولیه عود مجدد.

با این حال ، مقامات بهداشت بلژیک می گویند که شواهد و مدارک آزمایشگاهی فراوانی مبنی بر بازگرداندن این پرونده وجود دارد.

این بیمار علائم خفیفی از Covid-19 دارد و یک وضعیت جدی نیست. همچنین دو مورد دیگر از مجدداً وجود دارد که ممکن است در دست بررسی باشد.

این موارد نشان می دهد که آنتی بادی های موجود در بدن انسان پس از اولین عفونت برای جلوگیری از برقراری مجدد کافی نیست ، اما در صورت مجدد مجدد ، علائم خفیف است.

این موارد ثبت شده است و شیوع Covid-19 در بروکسل به سرعت در حال افزایش است ، و این منطقه را به یکی از 10 مورد شایع در اروپا تبدیل کرده است.

در هلند ، مقامات بهداشتی از بیماران سالخورده مبتلا به کروناویروس مکرر گزارش کرده اند.

کارشناسان می گویند که عفونت های Covid-19 مانند اثر انگشت دارای کد ژنتیکی مختلف برای افراد مختلف و عفونت های مختلف است. با بررسی این کدها می توان عود یا عود یک عفونت قبلی را در فرد تشخیص داد.

کارشناسان می گویند عفونت های تنفسی بیش از یک بار می توانند روی فرد اثر بگذارند. اگر فردی به این عفونت ها مبتلا باشد ، تا آخر عمر از آنها در امان نیست و این همان کاری است که انتظار می رفت Covid-19 انجام دهد. به خاطر داشته باشید که تولید آنتی بادی در بدن به معنای ایمنی افراد از این بیماری نیست.

در مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها آمده است که آنتی بادی ها در مبتلایان به بیماری عروق کرونا قلب فقط تا سه ماه کار می کنند و بعد از سه ماه احتمال ابتلا به بیماری Covid-19 بیشتر است.

به گزارش نیوزویک ، اولین گزارش رسمی جهان در مورد بیماری عروق کرونا قلب در مورد یک مرد 30 ساله از هنگ کنگ بود که چهار و نیم ماه پس از اولین عفونت ، در Covid-19 به اسپانیا بازگشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا