جامعه

تکلیف بیمه‌های تکمیلی پس از حذف دفترچه کاغذی و اجرای “نسخه الکترونیک”

مدیر کل بیمه سلامت قدس سازوکار پیاده سازی نسخه های الکترونیکی و استفاده از بیمه تکمیلی پس از حذف دفترچه بیمه را تشریح کرد.

سیده مریم حسینی در گفت وگو با مجله خانوادهوی در مورد مکانیزم استفاده از بیمه تکمیلی پس از اجرای نسخه های الکترونیکی و حذف دفترچه های بیمه گفت: “قانون بودجه پیش بینی کرده است که تعهدات همه طرفین در زمینه بهداشت و درمان و بیمه تکمیلی مانند بیمه پایه باید وارد فضای تجویز الکترونیکی شوند.”

“پیمانکاران ما از کاغذ و سربرگ برای کمک به بیمه شده استفاده می کنند و مشکلی برای بیمه شده ای که می خواهد با استفاده از بیمه تکمیلی پول دریافت کند وجود ندارد و بیمه شده بیمه درمانی سیستم و خدمات شهروندی است. ما از طریق آن در دسترس قرار می دهیم. ”بیمه درمانی وجود ندارد برای بیمه تکمیلی خود.

مسئول بیمه سلامت تهران خدمات ملی را با ویژگی هایی مانند احراز هویت بیمه شده براساس کد کشور و شماره تلفن همراه ، امکان نمایش اطلاعات هویت و بیمه ، امکان تغییر عکس و تمدید اعتبارات بیمه ارائه می دهد. با تأکید بر سیستم به فراهم کردن نحوه مشاهده همه نسخه ها و امکان مشاهده جزئیات نسخه شامل نسخه پزشکی و خدمات ارائه شده است. برای دسترسی به سیستم خدمات شهروندی خدمات پزشکی ، همه شهروندان می توانند به آدرس https://eservices.ihio.gov.ir/esc/ مراجعه کنند.

حسینی در ادامه می گوید: “شکایات نسبت به قبل از وجود سیستم کمتر جدی است ، به دلیل راه اندازی سیستم یا ایجاد نسخه های الکترونیکی که همه موسسات و بیمه های تکمیلی را مجبور به ورود به فضا می کنند. این بیمه است.” با حذف آن استفاده از آن آسان است جزوه کاغذی

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا