جامعه

تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا اول فروردین ١٤٠٠

مدیر درآمد بیمه ای سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، دفترچه بیمه شده این سازمان تا اول آوریل تمدید می شود.

به گزارش مجله خانواده و طبق اعلامیه روابط عمومی آژانس بیمه سلامت ، دکتر داوود حاج قاسمعلی گفت: دفترچه بیمه سازمان بیمه سلامت ایران از ابتدای سال گذشته منقضی شده و برای افرادی که کارت سفید دارند به مدت شش ماه تا اول آوریل تمدید شده است. برای تمدید مجبور نیستید به دفتر پیشخوان مراجعه کنید.

مدیر بیمه و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: به کلیه مسسات پزشکی اطلاع داده شد که کلیه دفترچه های بیمه درمانی تا زمان اعلام شده برای خدمات غیر الکترونیکی معتبر و قابل قبول هستند. من کردم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دفترچه حدود 3 میلیون نفر در سراسر کشور به روز شده است ، گفت: این اقدام تعداد بیمه شدگانی که به دفاتر پیشخوان مراجعه می کنند را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

حاج قاسمعلی در ادامه گفت: “هر ماه حدود یک میلیون جزوه در دفاتر پیشخوان چاپ می شود ، اما به دلیل تمدید اعتبارات سیستم تعداد آنها کاهش می یابد.”

در پایان ، مدیر درآمد بیمه سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت می توانند برای تأیید اعتبار دفترچه # ١٦٦٦ * شماره گیری کرده و کد کشور را وارد کنند. موسسات پزشکی نیز می توانند همین کار را انجام دهند. بیمه شدگان سازمان را بپذیرید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا