جامعه

تصمیم یک باغ‌وحش برای فروش ۱۲ قلاده شیر در پاکستان

مسئولان باغ وحش پاکستان تصمیم گرفته اند 12 قلاده شیر باغ وحش را به کلکسیونرهای خصوصی بفروشند.

مجله خانواده گفت: باغ وحش های پاکستان هفته آینده قلاده های 12 شیر را به حراج می گذارند و آنها را به کلکسیونرهای خصوصی می فروشند تا برای کمک به تامین هزینه ها و همچنین تامین بیشتر برای حیوانات دیگر، آنها را به کلکسیونرهای خصوصی بفروشند.

بی بی سی گزارش می دهد که مسئولان باغ وحش می گویند آنقدر گربه بزرگ وجود دارد که شیرها و ببرها باید به نوبت در میدان باشند. این باغ وحش در حال حاضر 29 توله شیر، 6 توله ببر و 2 جگوار دارد.

مخالفان محیط زیست با فروش شیرها در همین حال، گروه محیط زیستی صندوق جهانی حیات وحش اعلام کرد که این موجودات باید به باغ وحش های دیگر منتقل شوند، شیرهای ماده باید عقیم شوند یا به آنها داروهای ضد بارداری خوراکی داده شود.

یورونیوز نیز در گزارش خود درباره این تصمیم نوشت: صاحبان ثروتمند این حیوانات عکس و کلیپ هایی از گربه های بزرگ خود را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند. »

مسئولان باغ وحش قیمت پایه را 150000 روپیه پاکستان (حدود 700 دلار) برای هر قلاده شیر تعیین کردند، اما امیدواریم که هر حیوان حدود 2 میلیون روپیه (حدود 9000 دلار) به فروش برسد. اما طبق گفته مدیریت باغ وحش، همه نمی توانند در این حراج شرکت کنند و خریداران باید ثابت کنند که پناهگاه، تجهیزات و ابزار لازم برای نگهداری از این حیوانات را دارند. همچنین باید مشخصات خود را در مقامات دولتی ثبت کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا