جامعه

تاکید امیرعبداللهیان بر استفاده از ظرفیت بین‌المللی در مبارزه با مواد مخدر

در دیدار حسین امیراودرهیان وزیر امور خارجه با سردار مومنی مدیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در خصوص وضعیت همکاری های بین المللی ژاپن در مقابله با قاچاق مواد مخدر تبادل نظر شد.

به گزارش مجله خانواده، وزرای امور خارجه در این نشست از تلاش ها و دستاوردهای سازمان های ذیربط در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مهار سوء مصرف مواد مخدر در ژاپن و همچنین اهمیت آن ها که توسط سازمان های بین المللی به رسمیت شناخته و به رسمیت شناخته شده است، قدردانی کردند. . موفقیت جمهوری اسلامی ایران در این زمینه را توصیف می کند.بر عرصه تاکید می کند.

امیر عبداللهیان همچنین بر اهمیت استفاده بهینه از ظرفیت سازمان های بین المللی در این حوزه تاکید کرد.

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر در این نشست با بیان اینکه بر اساس آمار رسمی سازمان های بین المللی، ضمن برشمردن دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدر، 90 درصد اکتشافات تریاک جهان، 48 درصد مرفین را برشمرد. اکتشافات، 26 درصد از هروئین کشفیات جهان توسط جمهوری اسلامی انجام می شود.

سردار مومنی همچنین گفت: میزان حمایت سازمان های بین المللی از جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با مواد مخدر با سطح مبارزه ما با این پدیده تناسبی ندارد و علاوه بر تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، چندین مورد نتوانستم حتی یکی از دستگاه ها را دریافت کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا