جامعه

بیمارستان بعثت کردستان از پذیرش بیماران مبتلا به کرونا خارج شد

مجله خانواده / کردستان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بيمارستان بيتانت سنندج از پذيرش بيماران با بيماري عروق كرونر قلب در رده سني بزرگسالان جدا شد.

آرزو فرحی به خبرنگاران گفت: بیمارستان بتانت سنندج بخشی از فضای درمانی خود را به بیماران تاج اختصاص داده است ، اما امروز از پذیرش بیماران ویروسی بزرگسال خودداری کرد.

وی گفت: موانع بین بخش بیماران مبتلا به عروق بیماری کرونا برداشته شده است ، “در حال حاضر دو خانم باردار مبتلا به عروق بیماری کرونا با بیماری زمینه ای و دو کودک 3 و 7 ساله در بیمارستان بستری هستند.” گفت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بیمارستان تند و کوزا در سنندجی در حال حاضر در بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب تخصص دارد.

دکتر فرحی به عموم مردم می گوید: “به دلیل تداوم بیماری عروق بیماری کرونا قلب و طبیعت مداوم در حال تغییر این ویروس در عموم ، فوراً هنگام ترک خانه از ماسک استفاده کنید.” اظهار داشت.

وی خاطرنشان کرد: ویزیت های پیگیری با بیماران و بستگان در کلیه بیمارستان های کشور تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است ، این امر باعث می شود تا بیماران ایمن بوده و تاج ویروس در جامعه گسترش یابد. اضافه شده است برای جلوگیری از این.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا