جامعه

بهره برداری از باقی مانده آزادراه رشت – قزوین تا بهار ۱۴۰۰

مجله خانواده / جیران معاون رئیس جمهور در مورد پیشرفت خوب 8 کیلومتر باقیمانده پروژه بزرگراه رشت-قزوین گفت: “گزارش شده است ، بهره برداری از این پروژه ملی در بهار 1400 دیده می شود.”

دکتر محمد بیکر نواکتو ، نظاره گر بازدید از بقیه بزرگراه رشت-قزوین در شهر لودوبار ، با ارزیابی ارزشمندی روند و نتایج پروژه با تلاش ذینفعان گفت: .. در بهار 1400 ، شاهد اجرای این برنامه ملی هستیم.

وی گفت مردم گیران از اینکه مهمانانشان چند ساعت در قسمت هشت کیلومتری رادبار تأخیر داشتند عصبانی شدند. می بینیم که 1400 ایرانی با رونق بیشتری به مناطق شمالی کشور سفر می کنند.

معاون رئیس جمهور پروژه بزرگراه رشت کازبین را از اولویت های دولت و یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی جیران دانست و گفت: “علی رغم محدودیت های اعتباری ، دولت پشتیبانی لازم را از این پروژه ارائه می دهد. و مشکلی وجود ندارد.”

نوبخت بیشتر 8 کیلومتر باقیمانده را تونل و پل عنوان کرد و افزود: “این شرایط روند کار را دشوار می کند”. علاوه بر این ، تحریم ها با کمبود موادی مانند سیمان و آسیاب های گرد روبرو هستند ، اما کارمندان این کشور با تلاش خود این کمبود را جبران می کنند.

وی گفت که این پروژه در چندین مرحله تکمیل خواهد شد. دولت بودجه لازم را تأمین می کند و هماهنگی های لازم تا پایان پروژه در نظر گرفته می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا