جامعه

برگزاری وبینار تخصصی “معیشت سالمندان در دوره شیوع کرونا”

وبینار تخصصی “معیشت سالمندان در کرونا” روز شنبه ، سیزدهم سپتامبر ماه جاری به میزبانی معاون پژوهشی دانشکده پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش مجله خانواده فرجی حسنیان ، دستیار تحقیق در دانشکده پزشکی جهاد دانشگاهی شهیدهبه ، هدف از برگزاری این کنفرانس را ایجاد احساس مدرن در موضوع پیری عنوان کرد. باعث افزایش پیری شد.

وی ادامه داد که مسئله پیری یکی از چالش های اجتماعی آینده است. با توجه به اهمیت زیاد جنبه های مختلف مسئله پیری ، پرداختن به این موضوع یکی از محورهای اصلی گروه تحقیق و درمان در دانشکده پزشکی شهر شهیدبهه است.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به یک سری جلسات تخصصی در زمینه پیری ، “یک سری جلسات با موضوعات تخصصی قبل از شیوع ویروس کرونا” “پیری سالم در ایران: چالش ها “راه حل ها” ، “حمایت اجتماعی و پیری” ، “افتادن سالمند ، عواقب و استراتژی ها” و “ورزش و سلامت پیری” توسط یک گروه تحقیقاتی از واحد جهاد دانشگاه ترتیب داده شد. موقتاً به حالت تعلیق درآمد.

وی با اشاره به مشکل سالمندان در هنگام شیوع کرونا گفت: بحران کرونا در زمینه پیری با مشورت با اساتید ، دانش پژوهان و مجریان مهمترین مسئله زندگی و رفاه سالمندان است. این یک مشکل جدید ایجاد کرده است ، یکی از مشکلات. “این کشور قصد داشت پنجمین کنفرانس ویژه بهداشت سالمندان را تحت عنوان” معیشت سالمندان در وقوع کرونا “برگزار کند.

براساس گزارش ها ، وبینارهای معیشتی برای سالمندان مبتلا به شیوع کرونا عبارتند از “بررسی بحران اقتصادی ناشی از شیوع کرونا و زندگی سالمندان” ، “کرونا کیفیت و کمیت خدمات در دسترس سالمندان را ارائه می دهد. کارشناسان سالخورده در زمینه “تأثیر” در این امر دخیل هستند. “تأثیرات تاج بر تغییر در نگرش ها و الگوهای رفتاری خانوادگی و اجتماعی نسبت به سالمندان” ، “بررسی قوانین و سیاست های حمایت از سالمندان در ایران” ، “مددکاری اجتماعی و سالمندان در تاج”.

این وبینار بصورت رایگان برگزار می شود و به شرکت کنندگان گواهی شرکت در وبینار داده می شود. علاقه مندان برای حضور می توانند از ساعت 3 بعد از ظهر تا 5 بعد از ظهر روز شنبه 22 شهریور به وب سایت jdsbm.ac.ir دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا