جامعه

با افزایش نشاط و امید در میان مردم زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود

فرماندار تهران گفت با افزایش نشاط و امید مردم ، ما باید حداكثر مشاركت در انتخابات را داشته باشیم.

به گزارش مجله خانواده انوشیروان محسنی بندپی ، در اولین دوره آموزشی برای مجریان و دست اندرکاران انتخابات ژوئن 1400 ، با بیان اینکه این انتخابات یکی از دستاوردهای اساسی انقلاب شکوهمند اسلامی است ، افزود: .. “از زمان پیروزی انقلاب ، 35 انتخابات انجام شده است که اهمیت و ارزش آن را نشان می دهد. برنامه های لازم برای حضور پرشور مردم ساخته شده است.

وی به اهمیت انتخابات از جنبه های مختلف اشاره کرد و گفت: “انتخابات نمادی از مردم سالاری دینی و حق تعیین سرنوشت مردم است ، اما برخلاف قبل از انقلاب ، نظم انتخابات مانند ایالات متحده نبود. انتخابات برای نظم و امنیت برگزار شد. ” به عنوان نمونه ، چند ماه قبل از انتخابات ، می توانیم به این کنفرانس مراجعه کنیم زیرا در تلاش هستیم نقاط ضعف را شناسایی کرده و نقاط قوت خود را تقویت کنیم.

موسنی بندپی گفت که شرایط فعلی نیاز به توجه ویژه ای دارد تا حضور حداکثری مردم تضمین شود ، “از نظر مقام معظم رهبری ، انتخابات ایده امام راحل (ره) و شهید است. به عنوان یک یادگار خون ، تمام تلاش ها باید در جهت به حداکثر رساندن وجود مردم باشد. ” مشارکت منافع ملی و اعضای جامعه باید به عنوان یک نیاز عمومی و به منظور افزایش امنیت فراهم شود.

وی همچنین تأکید کرد: “آنچه در انتخابات 1400 مهم است وضعیت خاص کشور به دلیل تحریم ها و شرایط اقتصادی است. از طرف دیگر ، بیماری کرونا وضعیت خاصی را در شرایطی ایجاد کرد که دشمن را ناامید کرده و ناامیدی را پیش برد. برای کاهش ناامیدی ، باید با هم فکر باشیم و شرایط حضور حداکثری مردم را در صندوق رأی دهی فراهم کنیم.

استاندار تهران با اشاره به لزوم در نظر گرفتن شرایط لازم برای برگزاری انتخابات 1400 به عنوان یک انتخابات استراتژیک ، افزود: از طرف دیگر ، کار ما در این دوره افزایش امید و نشاط افراد و فراهم آوردن شرایط برای حداکثر وجود آنها است.

موسنی بندپی در ادامه گفت: “در تهران ، چهار انتخابات مهم میان دوره ای ریاست جمهوری ، شوراها ، خبرگان و پارلمان وجود دارد که باید به درستی مدیریت شوند و از بینش و دانش لازم برای انجام وظایف خود برخوردار باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا