جامعه

باند سرقت مرد دو همسری منهدم شد

یک افسر پلیس آگاهی تهران بزرگ یک باند خانواده سرقت را دستگیر کرد که در آن مردی به همراه دو همسر و خواهر خود یک فروشگاه طلا را سرقت کرد.

به گزارش مجله خانواده ، چندی پیش ، یک پرونده سرقت شده از یک فروشگاه طلا به هفدهمین پلیس آگاهی تهران بزرگ معرفی شد. آنها چند طلا از طلافروشان گرفتند و با غفلت فروشنده با شلوغ کردن فضا در زمان مناسب ، چند طلا را به سرقت بردند و از فروشگاه خارج شدند.

تحقیقات از افسران پلیس تا زمانی که آنها سرنخی در این زمینه پیدا نکنند ، از روش ها و ترفندهای پلیس برای شناسایی اعضای این باند استفاده کنند و پس از هماهنگی با مقام قضایی ، آنها را دستگیر کنند ، در این زمینه انجام می شود. بود به دلیل دستگیری این افراد ، از آنها بازجویی شد. در این بین اعضای این باند با یکدیگر فامیل هستند و تاکنون بیش از 10 میلیارد ریال طلا نیز از طلا فروشی ها سرقت کرده اند.

تحقیقات بعدی نشان داد که اعضای باند شامل یک فرد تماس ، دو همسر و خواهرش بودند. با بررسی سوابق متهم ، دو زن مرد دستگیر شده پیش از این به جرم سرقت دستگیر شده بودند. رهبر جوان این باند حدود چهار سال در زندان بوده و اخیراً پس از اتمام دوره محكومیت خود از زندان آزاد شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس در پایتخت این خبر را تأیید کرد و دریافت که پرونده دیگری علیه متهم دستگیر شده تشکیل شد ، برای ادامه تحقیقات به دادسرا فرستاده شد و سپس به دستور قاضی روانه زندان شد. اعلام کرد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا