جامعه

اولویت‌های مرزبانان در نوروز – مجله خانواده

فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه مرزبانان در چارچوب ماموریت خود برای اجرای شعار امسال از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، گفت: با اقتدار در مرزهای کشور ایستاده اند.

به گزارش مجله خانواده، سردار احمدعلی گودرزی در آخرین لحظه سال بین مرزبانان نقطه صفر مرزی خسروی و مرزنشینان با اشاره به دعای پایان سال، شهید والامقام انقلاب اسلامی دوران دفاع مقدس، دستور داد. وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید میدانی، شهید مظلوم مرزبانی گفت: مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل است.

با سپاس از خداوند متعال و اقرار به شکوه و کرامت و تقدیر و اطاعت از تقدیر بی‌نظیر، فصل بهار و استعفاء را در پیشگاه خداوند متعال، پر از خیر و برکت، با عشق استقبال می‌کنیم. سلامتی برای هموطنان، هموطنان و مرزنشینان عزیزم.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به اینکه مرزبانی، مرزبانی و مسئولان کشوری در مرز کلمانشایر در نقطه صفر است، گفت: برنامه های فرهنگی متنوع

گودرجی افزود: مرزبانان در چارچوب رسالت خود برای تحقق شعار امسال از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و با اقتدار در مرزهای کشور ایستاده اند.

وی با اشاره به ایام نوروز در فاصله هشت سال دفاع مقدس و دوری از خانواده رزمنده، گفت: امروز عید نوروز در مرز مقدس ایران اسلامی واجب است و مرزبانان پرشور هشت سال راه رزمندگان را ادامه می دهند. ، از مرز ایران اسلامی عبور می کنند و سال نو را از مردم معاصر جشن می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی کشور در پایان فرا رسیدن سال 1401 را به همکاران و مرزبانان پرشور خود در سراسر کشور تبریک گفت و گفت:

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا