جامعه

اهدای کتاب های زیست محیطی به کتابخانه های عمومی استان قم

مجله خانواده/ کام مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی در توسعه و ارتقای سطح فرهنگ زیست محیطی در جامعه گفت: کتاب های کودکان و نوجوانان به کتابخانه های عمومی ارسال شده و جوایز دولتی را از آن خود کرده است.

سید رضا موسوی مشکینی امروز در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی منطقه قم در شهریور ماه با بیان اینکه حفظ و حراست از محیط زیست یک امر جهانی است که نیازمند مشارکت و همراهی همه مردم و مسئولان است، گفت: یک موضوع مقطعی .

وی با تاکید بر لزوم افزایش دانش، آگاهی و آگاهی عمومی نسبت به مسائل زیست محیطی و پیامدهای بی توجهی و عدم توجه به این موضوع خطیر و حساس، تصریح کرد: مردم ما محیط زیست را مشاهده کرده اند و اثرات و پیامدهای جبران ناپذیر تخریب طبیعت را تجربه کرده اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی در توسعه و ارتقای سطح فرهنگ زیست محیطی در جامعه گفت: کتاب های کودکان و نوجوانان به کتابخانه های عمومی ارسال شده و جوایز دولتی را از آن خود کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: آموزش، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌های زیست‌محیطی برای اقشار مختلف مردم به‌ویژه مخاطبان تأثیرگذار و کودکان و نوجوانان چالشی جدی برای این وزارتخانه است که امیدواریم در کوتاه‌مدت و درازمدت افزایش یابد. اهداف در این راستا..

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا