جامعه

اهتمام دولت سیزدهم بر تسریع و تکمیل واکسیناسیون در کوتاهترین زمان

مدیر همکاری های بین المللی وزارت بهداشت ، به تلاش های دولت سیزدهم برای تسریع و تکمیل واکسیناسیون در کوتاه ترین زمان ممکن اشاره کرد و از اقدامات بشردوستانه یونان برای ارسال 150 هزار دوز واکسن به ایران تقدیر کرد.

به گزارش مجله خانواده ، بر اساس بیانیه وزارت بهداشت و روابط عمومی ، دکتر محمدحسین نیکونام ، مدیر همکاری های بین المللی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش ، 150 هزار دوز واکسن را به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ارسال کرده است. دیمیتری الکساندر کیس ، سفیر یونان در ایران ، که واکسن را به یونان اهدا کرده بود ، ملاقات و بحث کرد.

در این دیدار ، دکتر نیکونام ضمن تاکید بر توسعه و تعمیق روابط دو کشور ، از اقدامات بشردوستانه یونان در ارسال محموله مذکور تشکر کرد.

ارتقاء همکاری بین علما و دانشگاههای ایرانی و یونانی

مدیر همکاری های بین المللی وزارت بهداشت ، وضعیت ایمن سازی ملی در کشور را ذکر کرد و در مورد تلاش های دولت سیزدهم برای تسریع و تکمیل واکسیناسیون داخلی در کوتاه ترین زمان ممکن صحبت کرد.

در ادامه این کنفرانس ، دکتر نیکونام بر ارتقای همکاری بین علما و دانشگاه های هر دو کشور مطابق توافقنامه ای که در سفر وزیر بهداشت یونان به ژاپن در سه سال گذشته به توافق رسیده بود ، تاکید کرد. من از این برنامه سپاسگزار و سپاسگزارم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا