جامعه

افزایش ۲ برابری زباله‌های عفونی بعد از کرونا/ تحویل ۷۰ درصد زباله‌ها بدون کم‌خطرسازی

پدرام پور نصر در مورد زباله های عفونی و کرونا در بیمارستان ها گفت: “شیوع کرونا باعث افزایش مقدار زباله های عفونی در بیمارستان ها شده است ، اما متأسفانه تجهیزات کم خطر بیمارستان ها نیز اضافه شده است. در عوض ، این امر به دلیل تحویل شهرداری است. زباله برای کاهش خطر کاهش برخی از زباله های عفونی بیمارستان.

وی با اشاره به اینکه در تهران 4000 مرکز تولید زباله عفونی با شهرداری ها برای جمع آوری زباله ها قرارداد دارند ، اظهار داشت: بر اساس این قرارداد ، سازمان های پسماند شهری بیشتر هستند شما موظف هستید زباله ها را به بیمارستان کم خطر منتقل کنید و آنها را دفن کنید یک فرم بهداشتی در محل دفن زباله Aradoku.

پور نصر ادامه داد: “متأسفانه ، هنگام تحویل زباله ، نگهبانان و دوربین های ما در کامیون زباله متوجه شدند که 70 درصد زباله کاهش نمی یابد.” سازمان مدیریت پسماند شهرداری “تهران ، اولین شهید راه بهداشت ، درگذشت ویروس کرونا.

مدیر پسماند پزشکی شهر تهران ادامه داد: سازمان مدیریت پسماند شهر تهران روزانه در اردیبهشت ماه امسال 127 تن زباله پزشکی جمع آوری کرد و آمارها نشان می دهد زباله های عفونی در فروردین ماه امسال جمع آوری شده اند که 3100 تن بوده که نسبت به سال گذشته 1600 تن بوده است. آوریل ، اما دو برابر شد.

“سال گذشته ، به دلیل شیوع کرونا ، سازمان مدیریت پسماند شهر وسیله نقلیه ناوگان زباله های عفونی را که دارای یک مخزن شیرابه کاملاً جدا شده از فولاد است ، برای نظارت بر وسیله نقلیه نوسازی کرد. روند انجام شده است و ما آنها را با دوربین بارگیری خواهیم کرد سوار بر وسیله نقلیه. “

235237

دکمه بازگشت به بالا