جامعه

افزایش مراکز فروش ماسک به ۳۵ ایستگاه اتوبوس

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران از فروش ماسک در 35 ایستگاه در امتداد خطوط اتوبوسرانی تهران در اواخر هفته جاری خبر داد.

به گزارش مجله خانواده ، محمود طارفه براساس این خبر ، 35 ایستگاه شامل تعدادی پایانه ، ایستگاه مبادله و خطوط مسافر شلوغ در این خطوط است. هم اکنون مراکز فروش در ایستگاه های قورخانه ، فیاض بخش ، معین ، خاوران و میدان امام حسین (ع) ، چهارراه ولیعصر ، میدان فردوسی و میدان Enghelab راه اندازی شده است.

وی در ادامه توضیح داد: ماسک در مراکز فروش ناوگان اتوبوس زیرمجموعه‌ای از پارچه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ، مراکز فرهنگی و اداره کل بانوان شهرداری تهران است.

تارف با توضیح اینکه 10 مرکز فروش ماسک متعلق به اداره کل زنان تهران و 25 مرکز دیگر متعلق به فرهنگسرای خاوران است ، هشدار داد: اگر مراکز جهادی و مراکز فرهنگی همکاری می کنند و با همکاری ، تعداد مراکز فروش به 60 ایستگاه می رسد.

وی با اشاره به مشکل ارائه کارت خوان ، گفت: تهیه کارت خوان برای فروش ماسک یک چالش بوده است زیرا انتقال وجه نقد به گسترش کرونوی ویروس کمک می کند. با این حال ، فروشندگان ماسک به دلایل مختلف قادر به ارائه کارت خوان برای مدت زمان کوتاه نیستند. به عنوان مثال ، اگر زنان سرپرست خانوار هستند كه توسط اداره كل بانوان شهرداري تهران معرفي شده و وظيفه فروش ماسك را برعهده دارند ، شرايط بسياري را براي دريافت کارت خوان از بانك رعايت مي كنند. یارانه های آنها نیز کاهش می یابد.

به گفته شهرنوشت ، مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران تأکید کرد: وظیفه شهرداری و ناوگان اتوبوس پیگیری این مشکلات نیست: “با وجود همه مشکلات ، ما گروه های جهادی و مراکز فرهنگی را دنبال می کنیم تا افزایش پیدا کند. تعداد کارتخوانان کارت. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا