جامعه

افزایش جانباختگان کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

افزایش قربانیان تاج در کهگیلویه و بویراحمد

مجله خانواده / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه پزشکی آنژی با اعلام اینکه تعداد قربانیان تاج در این ایالت به 296 نفر افزایش یافته است ، “متأسفانه در 24 ساعت گذشته ، دو هموطن در این ایالت بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند. ”

دکتر پرویز یزدامپانا گفت: در حال حاضر 440 بیمار شریانی ویروس کرونا مشکوک و قطعی در بیمارستان های دولتی بستری می شوند که از این تعداد 189 بیمار شریانی ویروس کرونا قطعی و 5 نفر در یک بخش ویژه تحت درمان هستند. “این است.”
وی اظهار داشت: گزارش شده است که از تعداد کل موارد ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ، 15،071 مورد بهبود یافته است.
رئیس دانشکده پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از 465 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلول و مولکول یاسوج ، حدود 2٪ نمونه ها مثبت بوده و بیشتر موارد بویراحمد (3٪) ، آنها کهگیلویه (4٪) ، گچساران (2٪) و چرام بودند. (4٪) ، دنا (4٪) و بقیه در شهرهای دیگر این ایالت بودند.
وی گفت: “علائم آنفلوانزا و ویروس کرونا بسیار شبیه است. شناسایی اینکه کدام یک از این بیماران ویروسی یک چالش اساسی برای کارکنان درمان است.” توصیه ما این است که اگر علائم خفیف بیماری ویروس کرونا قلب دارید ، به راحتی از آن صرف نظر نکنید. همچنین ، اگر سرفه کمتری دارید ، تصور نکنید که به ویروس کرونا نیاز دارید.
به گزارش مجله خانواده ، به نقل از سخنگوی کالج پزشکی یاسوجی ، دکتر یزدامپانا گفت: افزایش تعداد موارد و مرگ و میر ، مدیریت بیماری ویروس کرونا قلب را بسیار دشوارتر می کند ، از جمله استفاده از ماسک ، فاصله فیزیکی و تمیز کردن. حضور منظم ، عدم وجود مراكز پرمشغله ، پرخطر مانند بيمارستان ها ، مطب ها و م institutionsسسات پزشكي (در صورت لزوم) ، عدم جلسات خانوادگي و پرهيز از جلسات مي تواند به بيماري كمك كند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا