جامعه

افزایش ابتلای جوانان به کرونا/ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تهران کاهش یافته است

فرمانده فعالیت های مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در ماه مارس هشدار داد که اوج جدید تاج ایجاد می شود و از افزایش شیوع این بیماری در جوانان خبر داد.

به گزارش مجله خانواده ، دکتر علیرضا زالی امروز شنبه با استناد به یک کارزار روابط عمومی در دانشکده پزشکی شهید بهشتی ، در مورد وضعیت تاج گذاری در شهرهای بزرگ تهران گفت. طی 24 ساعت گذشته ، 362 بیمار جدید در استان تهران پذیرفته شده اند. تشخیص 19 مشترک. حدود 100 بیمار وجود دارد.

وی به 1062 بیمار بستری در تهران با تشخیص کرونا در 108 بیمارستان رسیده است که از این تعداد حدود 860 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند و 173 نفر در 24 ساعت گذشته. ..

وی گفت: تعداد بیماران سرپایی در استان تهران در 24 ساعت گذشته 5800 نفر بوده است ، “در روزهای تعطیل ، با کاهش تعداد مراجعه کنندگان در بخش پزشکی ، با کاهش بیماران سرپایی روبرو هستیم.”

دکتر زری با نگاهی به مقایسه آمار در اوایل این هفته و هفته گذشته ، یادآوری کرد: “از اواسط هفته دوم فوریه ، شیب نسبتاً آهسته افزایش یافته و تعداد تغییر نکرده اند. تعداد بیماران ، بیماران بستری و سرپایی.” یک سرویس پیک جدید در استان تهران تشکیل می شود. شما باید منتظر بمانید.

وی گفت که افزایش آمار قدس در مقایسه با استانهای خوزستان ، چهارمحال بختیاری ، آذربایجان غربی و غرب احتمالاً عقب است ، “ممکن است در این هفته موج جدیدی تشکیل شود. بنابراین هفته مهمی برای ما است.” ما در استان مرکزی بیمار هستیم ، از جمله تهران ، و شهروندان باید بیش از هر زمان دیگری اقدامات بهداشتی را دنبال کنند.

دکتر زری گفت که توزیع مجدد سنی بیماران در استان تهران مانند سایر ایالت ها تغییر می کند و تعداد جوانان در هر دو بخش بستری و سرپایی در هفته های اخیر ، در ماه فوریه ، افزایش یافته است. بیماران 70 ساله و بالاتر ، در معرض خطر گروه ها ، به ویژه افراد 65 سال به بالا ، و افراد مبتلا به بیماری زمینه ای پس از اواسط کار ، گروه های پر خطر مرگ و میر محسوب می شوند. باید بیشتر مراقب باشید تا در خانه بمانید و از ترافیک غیرضروری خودداری کنید. در شهر.

دکتر زری با تأکید بر لزوم مراقبت های بهداشتی در ماه مارس گفت که وجود جهش یافته های ویروس در کشور نیاز به رعایت جدی تر پروتکل های بهداشتی دارد.

سرانجام وی با اشاره به گزارش میدانی در زمینه کاهش پروتکل های بهداشتی در استان تهران گفت: “دولت برخی از محدودیت های اعمال شده در گذشته را کاهش داده است. این مسئله باعث نگرانی شده است. دیدار با فرماندار تهران” این موضوع بررسی خواهد شد.

دکتر زری گفت: “هیچ چیزی بیشتر از تماس نزدیک و فضای شلوغ باعث افزایش عفونت نمی شود ، اما هنوز سطح آلوده راهی برای آلوده کردن ویروس های جهش یافته و غیر جهش یافته محسوب می شود.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا