جامعه

اطلاعیه شماره ۵ قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا/ به اجرای مجدانه پروتکل‌های بهداشتی کوشا باشیم

ستاد مبارزه با فساد اداری کرونا در پنجمین اعلامیه خود اعلام کرد که بیماری را از کشور اخراج می کند ، آن را به طور کامل از بین می برد ، با شور و اشتیاق پروتکل های بهداشتی را اجرا می کند ، به استفاده از ماسک ادامه می دهد ، ترافیک شبانه را ممنوع می کند و در آن شرکت نمی کند. ما از مردم خواستیم که از قوانین فاصله اجتماعی ، از جمله پیروی کنند. در دوره خانواده کوشا باشید.

به گزارش مجله خانواده ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، متن کامل اطلاعیه شماره 5 پایگاه عملیاتی ستاد ملی ضد کرونا:

به نام برازنده ترین و مهربانترین
بیش از دو ماه از صدور دستورات رهبران فرزانه انقلاب اسلامی برای ایجاد پایگاه عملیاتی برای مبارزه با کرونا می گذرد و این پایگاه و شرکتهای وابسته فعالیتهای فشرده و منسجمی را انجام می دهند. .. وضعیت ناشی از شیوع ویروس کرونا ، از جمله وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، کادر پزشکی ، سایر آژانس های شریک و همکاران رسانه ای ، تعداد شهرهای ملی و سرخ از بیش از 160 شهر به 7 شهر در آغاز پروژه است. بیشتر آنها کنترل شده و تخریب می شوند.

نقش مسئولیت ملی و همدردی در اقصی نقاط کشور ، موفقیت همراه با تلاشهای قابل احترام و ارزنده پزشکان مرکز ملی بهداشت ، پرستاران و سایر همکاران ، نهادهای مسئول ، مردم و گروههای داوطلب جهاد. واضح است که این منبع اصلی بیماری است ، با موفقیت های بزرگ در مدیریت و مدیریت بیماری ، و تلاش های عمومی برای اجرای استانداردهای بهداشتی و فاصله اجتماعی ضعیف شده است ، موفقیت به دست آمده از دست می رود. احتمال عود بیماری و بازگشت به شهر قرمز همیشه از بین می رود. کشور فراهم شده است.

از این رو ، فرماندهی عملیات کرونا خدا را شکر می کند ، از همکاری عزیزان ارجمند ایران تشکر می کنم و با فروتنی و تأکید بر مردم برای ادامه موفقیت و بهبود مستمر اوضاع. آنها تا زمان اخراج و از بین بردن کامل بیماری از کشور ، مشتاق اجرای پروتکل های بهداشتی ، ادامه استفاده از ماسک ، ممنوعیت تردد در شب و رعایت قوانین فاصله اجتماعی از جمله حضور در اجتماعات خانوادگی هستند. باید سخت کار کنی

این اردوگاه همچنین کاملاً به ممنوعیت ورود و خروج عموم مردم به شهرهای قرمز و نارنجی پایبند است و از مسافرت غیرضروری بین شهرهای زرد جلوگیری می کند و از مراکز شلوغ مانند بازارها و راهروها جلوگیری می کند. بر اجتناب تأکید دارد. همه عناوین تأکید دارند که ملاقات در هر مکانی از کشور به هر مناسبت کاملاً ضروری و کاملاً ممنوع است.

علاوه بر این ، انتظار می رود که ارائه اطلاعات توسط همه رسانه ها ، به ویژه رسانه ملی ، و ادامه آگاهی عمومی ، به همکاری های فردی ادامه دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا