جامعه

استمرارفعالیت دستگاه‌های اجرایی با دو سوم کارکنان/کاهش ساعت کار ادارات در روزهای 19 و 23 رمضان

استمرارفعالیت دستگاههای اجرایی و دو سوم کارگران/کاهش ساعات کار اداری در روزهای 19 و 23 ماه رمضان

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با توجه به تداوم فعالیت های اجرایی و سازمان های استان تهران با دو سوم از ظرفیت کارکنان و همه دور زن و یک سوم از کارکنان و نیز کاهش ساعت کار این اداره در روز ۱۹, ۲۳ رمضان گفت.

به گزارش مجله خانواده ، غلامرضا عباس پاشا با توجه به وضعیت حضور کارکنان سازمان های اجرایی گفت: این قانون به حضور دو سوم از کارکنان اجرایی و امکانات در حال انجام است و یک سوم از کارکنان وظایف خود را برای دورکاری به انجام و در صورت عدم امکان کار به صورت دورکاری و ارائه ترک از نظر دسته بندی و اولویت زنان و کودکان و کارگران در شرایط دشوار و نقطه دریافت کنید.

او همچنین ادامه داد: در خط با مفاد اصلی قطعنامه از شروع ساعت کار کارکنان تا اطلاع ثانوی در استان تهران از ساعت ۷ تا ۱۴ خواهد بود و در شهرستانهای استان تهران که روز پنج شنبه و همچنین ارائه استفاده شده توسط مردم در کلاس و…. اگر ساعت کار عادی از یک روز عادی از ۷:۳۰ تا ۱۴ روز پنج شنبه ۷:۳۰ تا ۱۳ میباشد.

به گزارش اخبار تهران سر از منطقه ای, توسعه و مدیریت منابع استانداری تهران نیز گفت: برای بررسی تمام پروتکل های بهداشت و اجرای مصوبات ستاد ملی و مدیریت منطقه ای برای مقابله با ویروس کرونا ، که و دامنه برنامه ها و اقدامات لازم برای حفظ سرمایه های انسانی به منظور جلوگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس به عمل می آید و در ادامه با روند مراقبت برای مردم ایجاد آنها.

عباس پاشا همچنین با اشاره به تغییر ساعات کاری دفتر و بانک در روز بعد از شب قدر گفت: به منظور موفقیت بیشتر در احیا و شبزندهداری شب قدر برای کارکنان دولت پس از شب ۱۹ ۲۳ ساعت کار دفتر و ۲ ساعت تاخیر شروع می شود.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا