جامعه

ارائه گزارشی از مصوبات کمیسیون تلفیق در ردیف‌های اختصاص‌یافته به حوزه‌ اجتماعی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجالس گفت: دو برابر وام ازدواج برای دختران زیر 23 سال و پسران زیر 26 سال ، اجرای برنامه هایی برای افزایش سهم صندوق های تأمین اجتماعی و حقوق بازنشستگی ، و حمایت از زنان بدسرپرست بودجه اختصاص دهید. ، تصویب شده توسط کمیته. یک قلمرو اجتماعی بود.

علی بابا ایکال نامی در مصاحبه ای با مجله خانواده در مورد جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس (یکشنبه ، 3 فوریه) گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی ، اعضای کمیته ادغام بودجه ، در جلسه امروز گزارش می دهند. بودجه کتاب را ارائه می دهیم.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجالس گفت: “با تصویب کمیسیون تلفیق در بخش اجتماعی ، ما طرحی را برای افزایش سهم صندوق های تأمین اجتماعی و حقوق بازنشستگی در سال 1400 با 500 میلیارد تومان اجرا کردیم. 13 میلیارد تومان وجود دارد کمک به زنان مورد سوused استفاده در بودجه سال گذشته برای پیگیری سهمیه ها.

نمایندگان مردم ساری مجلس نیز با اشاره به وام ازدواج جوانان اظهار داشتند: 5000 وام ازدواج دختران زیر 23 سال و پسران زیر 26 سال با هدف ترویج ازدواج جوانان افزایش از 10 هزار به 100 میلیون تومان و افزایش این وام برای سایر زوجین تا 70 میلیون تومان از دیگر مصوبات کمیسیون تلفیق در عرصه اجتماعی است.

بابایی کارنامی تأکید کرد: اشتغال فرزندان جانبازان و جانبازان و همچنین مددجویان کمیسیون امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از مصوبات کمیسیون تلفیق در عرصه اجتماعی بود. مبلغ موجود در این ستون 270 میلیارد تومان تعیین شده است. همچنین پیگیری برای تغییر وضعیت شهدا ، جانبازان و فرزندان شاهد یکی دیگر از اقدامات کمیسیون تلفیق در عرصه اجتماعی محل تأسیس خطوط اعتباری بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا