جامعه

احتمال کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق تهران

شركت مديريت كيفيت هواي تهران پيش بيني مي كند كه در ساعات نخست امروز ، شرايط آب و هوا و وزش باد شديد در طول ساعات گذشته شرايط قابل قبولي را در اكثر نقاط تهران برقرار كند.

به گزارش مجله خانوادهیک شرکت مدیریت کیفیت هوا پیش بینی می کند که در اولین ساعات امروز (7 مرداد) به دلیل شرایط جوی خوب و وزش باد شدید طی یک ساعت گذشته شرایط قابل قبولی در بیشتر مناطق تهران برقرار شود. من خواهم. در طول روز شرایط لازم برای تولید آلاینده های ازن موجود است و بعد از ظهر ممکن است غلظت این آلاینده افزایش یابد و کیفیت هوا در برخی مناطق کاهش یابد.

همچنین در آخرین ساعات روز پنجشنبه افزایش سرعت باد منجر به گسترش آلاینده ها شده و در نتیجه کیفیت هوا انتظار می رود در بیشتر مناطق باشد.

غلظت آلاینده ها ، به ویژه ذرات موجود در هوا ، تا حدودی افزایش می یابد زیرا سرعت باد تا صبح جمعه (8 اوت 1999) کاهش می یابد. در طول روز ، کیفیت هوا در برخی از مناطق مرکز شهر به دلیل انباشت آلاینده ها به دلیل کمبود باد در اثر افزایش غلظت آلاینده های ازن کاهش می یابد.

تا پایان روز جمعه ، افزایش باد باعث ایجاد شرایط آلاینده ها می شود که کیفیت هوا در اکثر مناطق بهبود یافته است.

به گزارش مجله خانواده ، آلاینده های شاخص هوای سرمایه در 24 ساعت گذشته “ذرات غوطه وری کمتر از 2.5 میکرون” با میانگین 77 و جو در پایتخت قابل قبول بود. آلاینده های شاخص در حال حاضر “ذرات کمتر از 2.5 میکرون” با میانگین 2.5 میکرون و هوا قابل قبول است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا