جامعه

آموزش قویترین سلاح توانمندسازی زنان/آمادگی ایران برای اشتراک گذاری تجارب مقابله باپدیده سالمندی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با نایب رئیس گروه دوستی مجلس سوریه و ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مجله خانواده در ابتدای این جلسه دکتر فاطمه محمدبیگی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ضمن گرامیداشت نام و یاد حافظ اسد رئیس جمهور سابق سوریه به تشریح روند کار شورای اسلامی در موضوع شورای اسلامی پرداخت. انجام داد. یک گروه دوستی مشترک بین هر دو کشور.

وی با اشاره به تصویب قانون حمایت از جوانان در خانواده و جمعیت به عنوان راهکاری برای مقابله با تهدید بین نسلی در کشور، از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به عنوان مجری این قانون تشکر کرد. : «اگر دولت سوریه می خواهد، بیایید نحوه برخورد با پدیده پیری را به اشتراک بگذاریم.

سپس آنتی کازاری با معرفی معاون نخست وزیر در امور زنان به تشریح برنامه ها و اقدامات این نهاد به عنوان متولی امور زنان و خانواده در کشور و سیاست ها و مسائل خانواده محوری دولت سیزدهم پرداخت و در مورد حمایت از توانمندسازی زنان بحث و تبادل نظر شد. به ویژه در زمینه های کارآفرینی و اشتغال، حمایت از حضور زنان در فعالیت های علمی و پژوهشی و دستاوردهای کشورمان در حوزه زنان و خانواده.

لازم به ذکر است معاون رئیس جمهور ضمن تشریح تاریخچه تبادلات متقابل بر توسعه تبادلات دوجانبه بر اشتراکات فرهنگی طرفین تاکید کرد.

آموزش قدرتمندترین سلاح توانمندسازی زنان آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن تجربیات در مقابله با پدیده سالمندی

در ادامه خانم هیفا جمعه نایب رئیس گروه دوستی سوریه و ایران که به عنوان رئیس هیئت عالی رتبه تحت حمایت شورای اسلامی به ایران سفر کرده است ضمن قدردانی از میهمان نوازی کشورمان به بازتاب جنگ ده ساله پرداخت. او در کشورش دلیلی برای مقاومت زنان سوریه شده است.

وی آموزش و سوادآموزی را قوی ترین سلاح برای توانمندسازی زنان خواند و حمایت دولت و پارلمان سوریه را جدی و همه جانبه دانست.

بر اساس اطلاعیه اداره کل امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، خانم جمعه ادامه داد: ما به گرمی با جمهوری اسلامی ایران برای همکاری کامل در مسائل زنان و خانواده دست می دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا