جامعه

آغاز به کار نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین علی اصغر: شروفیانمعاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بعدازظهر پنجشنبه در این مراسم گفت: شعار روز جهانی گردشگری امسال مخفف ایده های جدید است. عرصه

او ادامه می دهد: سال گذشته توانستیم با سازماندهی در دو محور همکاری بین بخشی و تسهیل، حضور بخش خصوصی را در گردشگری برجسته کنیم. اصفهان نیاز به ساخت مسکن و هتل دارد و می تواند از این فرصت های همکاری استفاده کند.

شروفیان وی افزود: سال گذشته تخصیص زمان و مکان سفر در اولویت قرار گرفت و لایحه تنظیم تعطیلات نیز تهیه شد، امیدوارم که

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: معتقدم بسیاری از مشکلات شرق استان اصفهان با حضور گردشگران قابل حل است. با بیش از هزار رویداد برگزار شده در کشور و قابلیت جذب گردشگر، ممکن است این رویدادها در کشور ثبت شوند و فرصت های خوبی را برای توسعه گردشگری به اداره کل ارائه دهند.به همین دلیل ما روی اتفاقات اصفهان تمرکز می کنیم بدرخشید تابعیت داشته باشید، ثبت نام کنید و شرایط را دریافت کنید.

شرایط گردشگری و صنایع دستی در اصفهان خوب نیست

عباس مقتدی نماینده مردم اصفهان در شورای اسلامی در این مراسم گفت: اتفاقات خوبی در حوزه هنری و گردشگری در اصفهان در حال برداشتن است.

وی ادامه داد: فعالیت های سال گذشته در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مطلوب نبود و تنها گام های اولیه بود. به اموال و هنر اصفهان رسیدگی نمی شود، اما تا جایی که می توانیم به نصف دنیا کمک می کنیم.

مقتدایی خاطرنشان کرد:

تفکر برای پیشرفت و موفقیت لازم است

علیرضا ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: اگر ایران مسلمان همچنان ایران باشد و بخواهد ایران باشد، نیازمند فعالان گردشگری و هنرمندان صنایع دستی است که سفیری برای نمایش ایران باشند.

وی ادامه داد: پنجم آنلاین روز جهانی گردشگری با عنوان تفکر و پرورش ایده های نو در مورد گردشگری است. تفکر برای توسعه، برنامه ریزی و موفقیت لازم است. گردشگری عاملی برای دستیابی به توسعه پایدار است.

ایزدی تاکید کرد: گردشگری در معرفی نام های بزرگ ایران اسلامی به جهان بزرگ موثر است. امروزه شاهد رشد ایده ها برای دستیابی به توسعه پایدار گردشگری هستیم.

وی در نهایت پیشنهاد کرد استان اصفهان پرچمدار گردشگری و صنایع دستی ایران پایلوت نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی ایران شود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت میراث فرهنگی و وزارت صنعت، معدن و تجارت امضا شد.

دکمه بازگشت به بالا