جامعه

آزمایش‌های تشخیص کرونا در لرستان هفته‌ای یک میلیارد هزینه دارد

مجله خانواده / لرستان دبیر دادگاه عالی لورستین گفت: هزینه آزمایش های تشخیص کرونا در این ایالت هفته ای یک میلیارد دلار است.

محمداسم با حضور رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه شورای ایالتی لرستان در 9 اکتبر ، چهار شعبه برای رسیدگی به پرونده هلال احمر لورستین ، سرعت بخشیدن به تحقیقات و جلوگیری از تأخیرها دارد. گفت که منصوب کرده است. شعبه دادستانی ، شعبه دادگاه ، شعبه 2 دادگاه کیفری و شعبه دادگاه تجدید نظر برای رسیدگی به پرونده هلال احمر در اسرع وقت تعیین شدند.

وی با بیان اینکه لرستان از نظر بهداشت و درمان به ویژه در زمینه مدیریت تاج محروم شده و نیاز به کمک دارد ، اظهار داشت: لزوم اختصاص دستگاه های تهویه ، لباس محافظ ، ماسک و کیت آزمایش تاج به ایالت. وجود دارد.

دبیر دادگاه عالی لرستان بر لزوم کمک در این زمینه تأکید کرد زیرا آزمایش های تشخیصی کرونا در ایالت 1 میلیارد دلار در هفته هزینه می کند ، سی تی اسکن ، رادیولوژی ، اتاق های مراقبت ویژه ICU ، سونوگرافی ، دستگاه اکوکاردیوگرافی و نوار قلب اضافه شده است. لرستان به تردید الکتریکی ، آندوسکوپی ، تجهیزات برد ICU و CSI و تجهیزات دندانپزشکی نیاز دارد.

رزم اشاره کرد که: در زمینه تخت و تشک ، بیمارستان ها نیز به اکسیژن ساز نیاز دارند. این ایالت دارای مشکلاتی است و نیاز به توجه ویژه دارد.

وی ادامه داد: از آنجا که مردم لرستان به فیزیوتراپی ، کفش مصنوعی و غیره احتیاج دارند ، امیدواریم که یک معاون توان بخشی برای ایالت و شهر ماه سرخ ایجاد و تقویت شود.

وزیر عالی دادگستری لرستان گفت: بیشتر ایالت ها داروخانه های ماه سرخ ، مجهزترین و بهترین داروخانه های ماه سرخ در غرب کشور مانند کارمنشایر و ایرام دارند. با این حال ، لرستان فاقد این توانایی است: کشورهایی که از نیاز ضعیف تأسیس داروخانه مصنوعی Red New Moon در لرستان برای تأمین داروهای مشترک و بیماران خاص حمایت و پشتیبانی می کنند. ..

رزم با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر از 187 هکتار زمین با کیفیت در شهرستان ازنا بهره مند است ، گفت: این ظرفیت باید به ایجاد شغل و ریشه کن کردن بیکاری کمک کند. باید به بخش خصوصی تحویل داده شود و برای کشاورزی و باغبانی استفاده شود. ” آنجا باش.

وی یادآور شد: جمعیت ماه نو سرخ همچنین یک اردوگاه در زاژ با مساحت 57 هکتار دارند که لازم است در اختیار دولت قرار گیرد زیرا در ایجاد اشتغال م effectiveثر است. ..

دبیر دادگاه عالی لرستان گفت: شرایط جاده در این ایالت منجر به تعداد زیادی تصادف ، جراحات جانی و فوت در لرستان شده است و بسیاری از پرونده ها در زمینه جراحات و مرگ در دادگاه در دست بررسی است. ، گفت به شرح زیر است. ایجاد پایگاه نجات در لرستان ضروری است. تقویت خواهد شد.

رزم اظهار داشت: برخی از محورهای حمل و نقل نیمه کاره به رودودو ، لرستان و همدان در شهر دلفین ، گردنه گاماکیاب ، محورهای حمل و نقل لرستان و کرمانشاه گذرگاه گوشور ، بورو جارد و پنج ایستگاه نجات کنار جاده ای نیمه کاره یک پایگاه نجات جاده ای وجود دارد. خدا خوشبخت است ، آنها کامل شده و به مردم خدمت می کنند.

وی همچنین بر نیاز به یک شرکت سرمایه گذاری هلال احمر در لرستان تأکید کرد.

رئیس شورای دادگستری ایالت با تأکید بر باز شدن آویز هلی کوپتر ماه سرخ لرستان اظهار داشت: هلیکوپترها انتظار ندارند که بطور دائم و کامل به ایالتها سرویس دهند و به طور مشترک چندین ایالت را سرویس دهند.

رزم با اشاره به روایت امام کاظم (ع) افزود: این امام مسلم بیان می کند که نشانه پذیرفتن اعمال شما تأمین نیازهای برادران شما و انجام هرچه بهتر آنهاست. شریف و نورانی ، امیدواریم که لرستان از ظرفیت جمعیت ماه نو سرخ و حمایت ویژه و ماندگار این آژانس امدادی بهره مند شود.

با اشاره به اینکه تصمیم گرفته شد متن گفتگوهای وزیر امور خارجه در اختیار رئیس ماه سرخ ملی قرار گیرد تا مطابق با تأکید رئیس ماه سرخ در ایران ، برای اجرا ، اجرا و برنامه ریزی شود. ارزش انجام آن را دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا