بین الملل

کرونا کمترین میزان مرگ و میر در اسپانیا را دارد

امروز (جمعه) میزان مرگ و میر روزانه کرونا ویروس در اسپانیا در بیش از یک ماه به پایین ترین سطح خود رسیده است و دولت اسپانیا اعلام کرده است که تاجگذاری در این کشور به پایان رسیده است.

به گزارش رویترز ، میزان مرگ و میر روزانه کرونا ویروس در اسپانیا امروز (جمعه) در بیش از یک ماه به پایین ترین سطح خود رسیده است که دولت اسپانیا آن را شدیدترین بیماری همه گیر در این کشور اعلام کرده است. (Crown Courier تمام شد).

تعداد تلفات 367 فوت فوت اسپانیا از کرونا در 24 ساعت گذشته 1.7 درصد افزایش یافت و تعداد قربانیان کرونا را به اسپانیا به 22 هزار و 524 نفر رساند. اسپانیا پس از ایالات متحده و ایتالیا از نظر آمار تلفات در رتبه سوم جهان است.

تعداد کل موارد خاص تاج در اسپانیا به 219،764 نفر رسیده است. طبق آزمایشات تشخیص ویژه ، تعداد موارد جدید در اسپانیا نسبت به روزهای اخیر کمتر است.

وزیر بهداشت اسپانیا ، سالوادور ایلا گفت: منحنی رشد اپیدمی به دلیل اقدامات ناشناخته و اقدامات احتیاطی بهداشتی به دلیل نامعلوم بودن ماهیت بسیاری از جنبه های ویروس معکوس شده است و این امر به دولت اجازه می دهد از اواسط ماه مارس به تدریج کاهش می یابد. محدودیت های آهسته در قرنطینه در کشور.

وی گفت: “دولت این ممنوعیت را برداشته و محدودیت های قرنطینه در کشور را بر اساس معیارهایی که امروز بعد از ظهر با اعضای دولت در مورد آنها صحبت خواهیم کرد ، کاهش می دهد.”

به منظور رفع محدودیت ها و کاهش هزینه های حداقل برای دو روز ، نباید بیش از 100000 مورد جدید در محل گزارش شود ، یا بیش از نیمی از تختخواب ها در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های منطقه واقع شود. که باید خالی باشد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا