بین الملل

کرونا | افزایش تلفات انگلیس به ۳۲ هزار نفر؛ مبتلایان ایتالیا به ۲۲۰ هزار نفر رسید

گزارش گروه بین المللی خبرگزاری آنلاین مجله خانواده در حالی که اروپا هنوز قاره کانونی شیوع بیماری با ویروس “کووید۱۹” در جهان در نظر گرفته شده است شش کشور از این قاره در فهرست ده کشور آلوده به این بیماری است.

وزارت بهداشت انگلستان دیدار روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد در طول بیستوچهار روز گذشته در ۳۸۷۷ یک مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

و نوشته شده صفحه توییتر وزارت در همان دوره ۲۱۰ بیمار بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده بود.

بنابراین در مجموع تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در انگلستان ۲۲۳۰۶۰ نفر و تعداد موارد فوتی نیز ۳۲۰۶۵ مردم افزایش یافت. انگلستان که روز گذشته در جدول کشورهای آلوده به این بیماری ، از نظر تعداد بیماران مبتلا ، موقعیت خود را از روسیه بود امروز دوباره عنوان سوم جدول بازگشت.

این زمانی است که تعداد کل قربانیان این بیماری در ایتالیازمانی که کانون انفجار ویروس کرونا در, اروپا, و اضافه کردن ۱۷۹ برای ۳۰۷۳۹ مردم است.

نوشته شده توسط سایت “بلومبرگ” سازمان حفاظت مدنی ایتالیا اطلاعات از گذشته شده است برای دریافت ابتلای ۷۴۴ دیگر مردم با این بیماری مثبت گفت: به بالاترین میزان ابتلای هر روز در عرض دو ماه.

بنابراین تعداد کل بیماران مبتلا به این بیماری در ایتالیا ۲۱۹۸۱۴ مردم افزایش یافت.

وزارت بهداشت فرانسه همچنین بازدید روز چهارشنبه اعلام کرد در طول بیستوچهار روز گذشته در ۴۵۳ نفر در این کشور به ویروس کووید۱۹ شد.

و نوشته سایت اطلاعات وزارت در آن روز دریافت ۲۶۳ نفر نیز در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده بود.

با این حساب تعداد کل بيماران مبتلا به ویروس کرونا در فرانسه. برای ۱۷۷۴۲۳ مردم و تعداد قربانیان آن نیز برای ۲۶۶۴۳ تن افزایش یافت.

در آلمانو غیره. و تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به افزایش ۱۳۹۹ جنسی در طی یک روز گذشته بوده است.

وب سایت روزنامه “Zeit با توجه به داده ها از منابع دولتی و محلی و درمان کشور آماده است. او همچنین اعلام کرد که موارد مبتلا به ویروس جدید کرونا ، او نوشت: تعداد آلمانیهای مبتلا به این ویروس به ۱۷۳۲۷۸ مردم است.

بر اساس این گزارش از روز گذشته و امروز نیز ۹۳ آلمان بر اثر ابتلا به بیماری جان خود را از دست داده بود. این آمار برخی از آمار شرح داده شده در سایت ورلدامتر بیشتر.

در این راه تعداد کل قربانیان این ویروس در آلمان نیز ۷۷۶۱ مردم افزایش یافته است.

انتهای پیام/ص

دکمه بازگشت به بالا