کربلا امروز میعادگاه 6 میلیون دلداده حسینی بود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله خانواده ، نهادهای مختلف امنیتی عراق همچنین امروز از موفقیت برنامه ویژه امنیتی مراسم عاشورا خبر دادند.

فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه ای اعلام کرد: وی افزود: همزمان با تلاش نیروهای امنیتی در زمینه های مختلف برای تعقیب عنصر داعش ، نیروهای امنیتی وزارت دفاع و داخله ، حشد الشعبی و دیگر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی امنیت این گروه را تضمین خواهند کرد. مراسم عاشورا. “عملیات مشترک بدون مشکل انجام شد.

براساس بیانیه ای ، حدود 6 میلیون زائر از ایالت های مختلف عراق در مراسم عاشورا در کربلا جمع شدند.
الحشد الشعبی همچنین امشب از موفقیت برنامه های امنیتی ، خدمات و سلامت این سازمان در مراسم عاشورای امسال خبر داد.

“علی الحمدانی” فرمانده عملیات فرات الاوسط الحشد ژاوی ظهر امروز در یک نشست خبری اعلام کرد:

وی افزود: “7000 نیروی الحشد ال ژاوی و 2000 نیروی داوطلب در این پروژه شرکت کردند ، که برخی از آنها در مراسم یادبود عزاداران فوسینی در حرم اباعبدالله معروف به راکیدا تولیج بودند. سازماندهی شد.”

فرماندهی عملیات بغداد همچنین با صدور بیانیه دیگری از موفقیت برنامه امنیتی عاشورا خبر داد و تأکید کرد که در طول جنگ قبل از تولید چندین برنامه تروریستی را مسدود کرده بود.

در این بیانیه آمده است: “طرح ایمن سازی بقاع متبرکه و زیارتگاه های فیوزینی با موفقیت انجام شد ، نیروهای امنیتی کاملاً هوشیار بودند ، در مسیرهای اصلی و فرعی قرار گرفتند و جنگ های پیش تولید را برای پاکسازی شمال بغداد انجام دادند. اطراف پایتخت . ”شد.

بین حرم های امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضور العباس (ع) و دو حرم ظهر عاشورا ، حضور زائران متعددی که از مکان های مختلف پیاده به حرم می آمدند ، به چشم می خورد. عراق در مراسم ویژه ظهر و عصر عاشورا شرکت می کند.
عزاداران حسینی همچنین مهمترین مراسم عاشورایی راکیده تویریج را بعد از نماز ظهر و عصر به جا آوردند.

داده حسی

داده حسی

انتهای پیام.


دکمه بازگشت به بالا