بین الملل

چگونه ترامپ 71 میلیون رأی به دست آورد؟/تفکرات منحط آخرالزمانی، شالوده عقیدتی بخشی از جمهوری‌خواهان

مروان بشاره ، تحلیلگر ارشد الجزیره ، گفت: “انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده با یک پیروزی سریع به نفع جو بایدن دموکرات به پایان رسید و به نظر می رسد چهار سال بعد دوباره در آفتاب صبح به پایان رسید. اگرچه شب تاریک رئیس جمهور دونالد ترامپ در کاخ سفید درخشید. در 13 نوامبر ، اوضاع غیر منتظره بود و دو کاندیدای دموکرات و جمهوری خواه در 50 ایالت به شدت رقابت کردند.

تبعیض نژادی آمریکا

وی ادامه می دهد که در این مورد سوالاتی وجود داشت که به ذهن همه افراد مشتاق می رسید. اولین س isال این است که چرا بسیاری از مردم ، حدود 71 میلیون نفر ، به سیاستمداری (دونالد ترامپ) رأی دادند که نتوانست با اپیدمی تاج در کشورش کنار بیاید. کرونا تاکنون بیش از 240،000 آمریکایی را کشته و اقتصاد را به رکود و بیکاری دو رقمی سوق داده است. و اگر موارد معافیت مالیاتی و سو abuse استفاده از قدرت را به بحران کرونا اضافه کنید ، از حمایت 71 میلیون آمریکایی شگفت زده خواهید شد.

ترامپ بازیگری ترسو بود

وی افزود: “من فکر می کنم این انتخابات نه تنها همه پرسی رئیس جمهور ترامپ ، بلکه همه پرسی برای پذیرش جمهوری خواهان و محافظه کاران نیز بود.” به عبارت دیگر ، این نوع رای گیری می تواند به ماهیت جمهوری خواهان و بسیاری از افراد مستقل در این کشور دست یابد. بسیاری از افراد مستقل و جمهوری خواه که به ترامپ رأی داده اند ، باید هنگام رای گیری از چنین افرادی حمایت کنند ، زیرا اعلام حمایت از افرادی که دوست ندارند ، می تواند موقعیت اجتماعی آنها را تضعیف کند. شاید خجالت کشیده باشید.

بشاره ادامه می دهد که بسیاری از مردم به ترامپ رأی دادند زیرا وی ترامپ را برنده می دانست ، حتی اگر مطمئن بود بازیگری ترسو است. این افراد به هیچ وجه در رای گیری شرکت نکردند. برخی از طرفداران ترامپ بر این باورند که بر اساس محافظه کاران انجیلی و اجتماعی ، ترامپ تا آخر مرد است و این خداوند است که بدترین ها را برای دستیابی به چنین ایده آل انتخاب کرده است. گروهی بودند.


بیشتر بخوانید:

ترامپ معترضین را اراذل خشمگین خواند

آپارتمانهای داخلی و خارجی “پایان آمریکا” را به هم نزدیک می کند / نابودی و تبعیض نژادی ، 2 سکه لیبرال دموکراتیک


آقای ترامپ به عنوان رئیس جمهور ، بیش از 200 قاضی محافظه کار را در دادگستری به کار گرفته است ، از جمله 3 نفر از دادگاه عالی ، از جمله کاهش مالیات بر درآمد شرکت ها ، حمایت از مقررات زیست محیطی و اقتصادی و آسیب رساندن به چهره رسانه ها. وی افزود که از سایر برنامه های محافظه کارانه پشتیبانی خواهد کرد. پرونده سیاه با بسیاری از طرفداران قانون بود.

در ادامه بچاره می گوید به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی یک دیو ایرانی بود و جلوگیری از ورود مسلمانان به ایالات متحده مانند شعاری مذهبی برای انجیلی ها بود. در واقع ، ترامپ می دانست چه می کند و چگونه آمریکایی های سفیدپوست را آزار می دهد ، بنابراین با انجام حرکات مردمی آنها را به طرفداران قاطع تبدیل کرد.

برخی از طرفداران ترامپ آرزوی پاکسازی نژادی را داشتند

ترامپ آشکارا در میان ملی گرایان سفیدپوست ظاهر شد و حمایت و احساسات آنها را نسبت به سیاه پوستان ، ضد مسلمانان و ضد اسپانیایی ها برانگیخت. وی از سرزنش هرگونه خشونت علیه سفیدپوستان امتناع ورزید و در مواردی از آنها حمایت کرد.

در نظر گرفتن اعتقادات و اقدامات تنش های نژادی بر ساختمان های تاریخی ایالات متحده و عکس ها غلبه می کند گروهی متشکل از 900 نژادپرست که در ایالات متحده / آمریکا در معرض خطر جنگ داخلی هستند ترامپ بار دیگر در دفاع از نژادپرست بحث برانگیز است“src =” https://media.ana.press/Media/Image/1396/05/29/636388302840196543_md.jpg “/>

این انتخابات نشان داد که برای اکثر محافظه کاران و جمهوری خواهان ، رفتارهای تبعیض آمیز نژادی ترامپ ارزش چشم پوشی از فرار مالیاتی و استفاده غیرقانونی از قدرت خود را دارد. برای بسیاری از طرفداران Protrump ، ماندن برای رئیس جمهور فعلی برای چهار سال دیگر در کاخ سفید ایده آل به نظر می رسید. رویکرد ترامپ ، به ویژه ، برخی از طرفداران وی را به پایان وعده داده شده جنگ داخلی و پاکسازی ملی نزدیک کرد.

انتهای پیام / 4155 /

دکمه بازگشت به بالا