بین الملل

پاسخ مرکل به درخواست های رفع محدودیت های عروق ویروس کرونا

طبق اخبار امروز (دوشنبه) خبرگزاری ج. این آلمانی توسط آنگلا مرکل صدراعظم آلمان به دلیل عدم رفع محدودیت در محافل سیاسی خود مورد انتقاد قرار گرفت.

بر این اساس ، آنگلا مرکل به شدت از بحث در مورد کاهش محدودیت های تاج برای گروه های سیاسی انتقاد کرده است.

براساس منابع ، مرکل در میان تلاش های دولت وی برای مهار همه گیر بیماری کورونا ، از چنین اظهارنظرهایی در کنفرانس مجازی امروز توسط مقامات حزب حاکم حزب دمکرات مسیحی (CDU) ابراز نارضایتی کرد.

مرکل اظهار داشت که وی بسیار نگران است که اگر پیشرفت های خوبی در عفونت های کوروی ویروس حاصل شود ، پیشرفت خوبی حاصل می شود ، زیرا در صورت برداشته شدن محدودیت ها ، تعداد کمی از افراد می توانند از خود در جامعه دوری کنند.

دولت های فدرال و ایالتی ، پس از نزدیک به چهار هفته تعطیلی ، هفته گذشته توافق کردند که مشاغل کوچک و متوسط ​​تا 800 متر مربع از دوشنبه مجاز به افتتاح خواهند بود ، با این حال با محدودیت های سخت. قوانین تماس و مسافت سفر حداقل باید در تاریخ 3 مه (14 مه) ادامه یابد.

سیاست های مسافت اجتماعی تأکید می کند که قوانین مربوط به حفظ فاصله فیزیکی یک و نیم متر بین افراد در اماکن عمومی ، به جز در مورد خانواده ها ، هنوز هم حاکم است و همه این مراکز برای اجرای آنها لازم است.

مهلت برنامه اجتماعی دور دست ، که هفته ها در آلمان اجرا شده و چندین بار تمدید شده است ، در تاریخ 21 آوریل اعلام شد.

آخرین نظرسنجی Forza نشان می دهد که حزب دموکرات مسیحی حاکم (CDU) و اتحادیه اجتماعی مسیحی (CSU) محبوب ترین احزاب سیاسی در کشور هستند.

طبق نظرسنجی انجام شده توسط دولت آلمان در پایان اپیدمی کورنا ، هر دو طرف با 39 درصد جمعیت ، بیشترین تعداد را از سال 2017 داشتند.

در همین حال ، سوسیال دموکرات ها (SPD) و گرین ها به ترتیب با 16 و 15 درصد آرا ، افت محبوبیت داشتند.

310311

دکمه بازگشت به بالا