بین الملل

هشدار پاپ در خصوص شیوع فردگرایی پس از پایان کرونا/کووید-19 در آمریکا 413 درصد افزایش یافت!

براساس اخبار گروه بین الملل نیویورک تایمز ، روزهای تاج در فلوریدا و کارولینای جنوبی برای سومین روز متوالی افزایش یافته است. در همین حال ، تعداد بیماران جدید دیروز در میسوری و نوادا ثبت شده است.

آخرین آمار کشته شدگان در کورونا در ایالات متحده بیش از 233000 نفر است که شامل 121.980 نفر است.


بیشتر بخوانید:

سناتور جمهوریخواه آمریكا درباره Corona هشدار داد / هشدارهایی درباره وضعیت Covid-19 در پكن

700000 از 8 میلیون نفر در جهان پیش از شیوع بیماری در چین ، تاج / علائم تاج در ایتالیا ایجاد می کنند


مقامات بهداشتی در فلوریدا ، مشاوره بهداشت دیگری را صادر كردند و درخواست كردند بیش از 50 نفر جمع شوند و ماسك بپوشند و مسافتهای اجتماعی را كمتر از این تعداد مشاهده كنند.

در یک مورد ، 100 مشتری و کارمند یک کلوپ شبانه در نزدیکی دانشگاه ایالتی لوئیزیانا تاج را امضا کردند.

10 کشور برتر براساس تعداد بیماران و موارد کرونا

در کارولینای جنوبی شیوع عفونت های Qovid-19 از آوریل از 21٪ به 30٪ افزایش یافته و به 413٪ رسیده است. مقامات دولتی هشدار داده اند كه احتمالاً برخی از جوانان به این بیماری مبتلا هستند و افراد فاقد علائم جدی می توانند به خانواده و دوستان مبتلا شوند.

راه اندازی مجدد مرحله ای از مکان ها و مشاغل در سراسر جهان

بازگشایی تدریجی مکان ها و مشاغل این هفته در سراسر جهان ادامه دارد. در همین رابطه ، اسپانیا اضطراری را که حدود سه ماه پیش تحمیل کرده بود ، لغو کرد. از سوی دیگر ، بازگشایی اماکن عمومی حتی باعث افزایش تعداد افراد مبتلا به تاج و تجدید محدودیت ها می شود.

در فلسطین ، محمد د عیار وزیر بهداشت اعلام کرد که گسترش سریع کرونا باعث می شود تا حداقل پنج روز شهر الهاریل در ساحل غربی رود اردن و روستاهای اطراف آن جدا شود.

رئیس جمهور رجب طیب اردوغان ، در ترکیه ، دوازدهمین کشور جهان که به ویروس های ویروس آلوده شده اند ، گفت که تعداد افرادی که با Covid-19 زندگی می کنند ، دو هفته پس از از سرگیری کار و برداشته شدن محدودیت های سفر به شدت افزایش یافته است. پذیرفته. تعداد موارد در کشور از کمتر از 1000 نفر به 1500 در روز افزایش یافته است.

در برزیل ، دومین کشور بزرگ بعد از بیماری قلبی قلب بعد از آمریکا ، 54771 نفر تنها در یک روز آلوده شدند. رئیس جمهور بولسونارو با بی اعتنایی به خطرات ناشی از ویروس ، از برزیل ها خواست تا اقدامات قرنطینه دولت را تضعیف کرده و تلاش های خود را برای جلوگیری از فروپاشی اقتصاد ادامه دهند.

در صربستان ، مردم پس از شیوع تاج امروز در اولین انتخابات ملی اروپا شرکت می کنند. بیشتر احزاب مخالف انتخابات را تحریم می کنند ، اما انتظار می رود محافظه کاران حاکم بر نبردهای سیاسی پیروز شوند.

در آلمان ، بیش از 1،029 کارگر در یکی از بزرگترین کارخانه های پر کردن گوشت در نوردراین-وستفالن به Covid-19 آلوده شدند. این کارخانه به مدت 14 روز بسته شد و 6500 کارگر را منزوی کرد. مدارس این ایالت نیز بسته بودند ، با عصبانیت خانواده هایی که فرزندان خود را حدود سه ماه بعد به مدرسه فرستادند.

10 کشور اول آلوده در اروپا کویت 19 است

در ایتالیا ، پاپ فرانسیس از زمان برداشته شدن قرنطینه اولین سخنرانی خود را انجام داد. وی در سخنرانی در واتیکان ، با کادر پزشکی لومباردی (یکی از مناطق آسیب دیده کورونا) و ماسک صورت آنها برای تلاش روزانه خود برای کنترل بیماری صحبت کرد. متشکرم. وی همچنین درباره فردگرایی بحران پس از تاج هشدار داد.

در استرالیا که تحت نظارت کرونا قرار دارد ، مقامات ویکتوریا از بازگشایی محدودیت های تجمع اعلام کردند. ایالت چهارشنبه اعلام کرد 21 روز در یک روز آلوده شده اند.

در چین ، پرسنل پزشکی به سرعت در حال پیگیری بیماران هستند و موج دوم تاج را کنترل می کنند. پایتخت این کشور ، پکن ، با تایید 22 بیمار Qovid-19 ، محدودیت هایی را اعمال کرده است.

در افغانستان ، کشوری که گرفتار گسترش سریع تاج است ، سفارت آمریکا اعلام کرده است که شیوع گسترده ای میان دیپلمات ها ، قراردادها و کارمندان محلی اعلام شده است. به گزارش آسوشیتدپرس ، بیست نفر مشغول به کار در سفارت ایالات متحده برای Corona ثبت نام کرده اند.

در اسپانیا ، مسافران انگلیس ، مردم منطقه شینگن و تقریباً همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توانند بدون قرنطینه وارد شوند.

امروز در عربستان سعودی مقررات مقررات زدایی صورت گرفته و همه فعالیتهای اقتصادی و تجاری از سر گرفته شده است. روز شنبه تقریباً 4000 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس در کشور ثبت شده اند. تجمعات گسترده ، پروازهای بین المللی و گذرگاه های مرزی هنوز ممنوع است.

10 کشور برتر جهان با بیشترین تعداد بیماران و قربانیان بیماری کرون.

انتهای پیام 4106 / ص

دکمه بازگشت به بالا