بین الملل

نکاتی که باید هنگام خرید از دبی بدانید!

به گزارش گروه بازارهای خبرگزاری آنا، دبی شهری مدرن و توریستی است که در چند دهه اخیر توانسته به مرکز تجارت و بازرگانی خاورمیانه تبدیل شود و در حالی که به سطح بالایی از موفقیت دست یافته ایم، در حال توسعه و توسعه هستیم. توسعه زیرساخت های خود برای آینده

شرایط و شرایط تجاری ایده آلی که امارات متحده عربی و به ویژه شهر دبی برای بازرگانان فراهم می کند، این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس را به یکی از کانال های اصلی واردات کالا به ایران تبدیل کرده است.

به دلیل وجود امکانات تجاری فراوان در این شهر برای تجارت آزاد مانند شرایط گمرکی آسان، زیرساخت های عالی، وجود بنادر و فرودگاه های پیشرفته و از همه مهمتر نزدیکی به ایران، تجار ایرانی خرید از دبی را بر سایرین ترجیح می دهند. گزینه ها.

در این مقاله به نحوه خرید از دبی و واردات به ایران می پردازیم. همچنین می توانید از مزایای حمل و نقل تهرانج از دبی به ایران نیز مطلع شوید.

چرا تجار باید برای تجارت خود از دبی خرید کنند؟

شهر دبی در امارات متحده عربی یک منطقه تجارت آزاد معاف از مالیات است. این شهر را به بهشت ​​تجاری برای تجار از سراسر جهان تبدیل کرده است. با قوانین ساده تجاری، همه شرکت های بزرگ بین المللی دارای دفتر در شهر هستند.

● تجارت آزاد در دبی

تجارت بین المللی بدون تعرفه و عدم وجود موانع برای واردات و صادرات می تواند شانس موفقیت کسب و کار شما را تا حد زیادی افزایش دهد. حال در نظر بگیرید که امارات همسایه ایران است و تجار ایرانی به راحتی می توانند از تجارت در دبی بهره ببرند.

خرید از دبی به تجار ایرانی این امکان را می دهد که بدون حضور در کشور مبدا با برندهای معتبر بین المللی تعامل داشته باشند. در مجموع، به راحتی می توان فهمید که چرا دبی برای تجار بین المللی، به ویژه ایرانیان، اینقدر جذاب است.

پرهیز از تحریم های بین المللی

علاوه بر مواردی که ذکر کردیم، دلیل دیگری نیز وجود دارد که بازرگانان ترجیح می دهند از دبی به سایر کشورها خرید کنند، تحریم ها و محدودیت های بین المللی بر تجار ایرانی، آنها را مجبور کرده است که دردسر را از دلالان دبی بیرون بیاورند، ترجیح می دهند بدون حمل بار بخرند.

همچنین بسیاری از تجار مقصد خرید خود را به جای ایران در دبی ثبت می کنند. سپس بار را به دبی و پس از بارگیری مجدد به ایران حمل کنید.

موقعیت جغرافیایی دبی

از نظر جغرافیایی، دبی در مرکز خاورمیانه واقع شده است. این موقعیت در مسیرهای تجاری و بین المللی مهمی قرار دارد که شهرهای مهم جهان را به هم متصل می کند.

دبی برای حمل و نقل بین المللی بسیار مناسب است. همه مسیرهای تجاری بزرگ دنیا در دبی به هم می رسند! همین موضوع دبی را به بزرگترین مرکز واردات و صادرات کالا در جهان تبدیل کرده است. چنین موقعیت استراتژیک مهمی بین شرق و غرب مزایای خاصی را در ایجاد تجارت بین المللی و روابط تجاری به همراه دارد.

از دبی خرید کنید

زیرساخت مناسب

طی چند دهه اخیر، دبی توانسته است زیرساخت های خود را با کمک درآمدهای نفتی به طرز خیره کننده ای تقویت کند، بنابراین اکنون حتی بدون نفت نیز این کشور مشکلی ندارد!

زیرساخت های دبی نه تنها این کشور را به یک مقصد اصلی گردشگری تبدیل کرده است، بلکه شرایط بسیار خوبی را برای تجار ایجاد کرده است.

وجود فرودگاه ها و بنادر مدرن و مجهز با سیستم های گمرکی و انبارداری مدرن شرایط تجاری را برای خرید از دبی بیش از پیش ایده آل می کند.

چه بخواهید به عنوان توریست از دبی خرید کنید و چه به صورت عمده کالا وارد کنید، دبی می تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند!

حمل بار از دبی به ایران چگونه است؟

برای حمل بار از دبی به ایران دو راه وجود دارد: دریایی و هوایی. هر یک از روش های فوق را می توان برای حمل محموله های کوچک و شل استفاده کرد. تنها چیزی که باید به آن توجه کنید انتخاب روش مناسب برای محصولتان است.

انتخاب یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر نه تنها حمل و نقل از دبی به ایران را راحت می کند، بلکه با انتخاب بهترین روش برای حمل و نقل، در هزینه شما نیز صرفه جویی می کند. یک شرکت بازرگانی تحویل زود هنگام می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

انتخاب روش حمل بار از دبی به ایران به عوامل مختلفی از جمله حجم بار، نوع بار، زمان مورد انتظار تحویل بار و محدودیت هزینه بستگی دارد. با در نظر گرفتن همه اینها، می توانید دریا یا هوا را برای خود انتخاب کنید.

اما مهم ترین دلیلی که بازرگانان ترجیح می دهند از دبی خرید کنند، این است که امکان حمل کالاهای آنها با باربری به ایران وجود دارد. اما چرا حمل و نقل Te Lange از دبی به ایران برای بازرگانان جذاب است؟

حمل و نقل Telange از دبی به ایران

حمل و نقل Telange از دبی به ایران

پرکاربردترین روش حمل بار از دبی به ایران از طریق دریا می باشد. این در حالی است که حمل و نقل تلانژ از دبی به ایران بیشترین جذابیت را برای تجار ایرانی دارد.

حمل شلوار از دبی به ایران، مالک را از پرداخت برخی هزینه ها نجات می دهد. بازرگانان از آنها برای حمل بار استفاده می کنند، زیرا بارج های باری از پرداخت عوارض گمرکی معاف هستند.

این امر هزینه نهایی کسب و کار شما را کاهش می دهد و به شما امکان می دهد سود بیشتری از کسب و کار خود داشته باشید.

چگونه با خرید از دبی سود ببریم؟

با تمام جذابیتی که دارد، خرید در دبی می تواند یک چالش باشد. حتی اگر تجربه کاری در دبی دارید، گاهی اوقات لازم است از طریق همکاری و مشاوره با شرکت های بازرگانی به تجارت خود ادامه دهید.

تحویل تهرانج یا هر روش دیگری از دبی به ایران باید توسط یک شرکت حمل و نقل بین المللی انجام شود تا مطمئن شوید که کالا با خیال راحت و با هزینه کم در ایران تحویل می شود. شرکت بازرگانی ایردلیوری به عنوان شریک تجاری بین المللی می تواند کلیه خدمات خرید از دبی، انبارداری در دبی و حمل کالا از دبی به ایران را برای شما بازرگانان عزیز ارائه دهد.

در واقع، کار با شرکتی که همه چیز را در مورد تجارت با دبی می داند، می تواند در کاهش هزینه ها و در نهایت سود بیشتر موثر باشد.

استفاده از خدمات شرکت بازرگانی ایردلیوری تضمین می کند که کسب و کار شما بدون هیچ مشکلی به نتیجه دلخواه می رسد. با توجه به شرایط کنونی بین المللی و محدودیت های اعمال شده برای تجارت با ایران، این شرکت قادر است مراحل مختلف تجارت را تسهیل کند.

دکمه بازگشت به بالا