مقتدی الصدر به حضور «میلیونی و انقلابی» در انتخابات عراق فراخواند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله خانواده ، صدر صدر ، رهبر زین عراق ، باید از تصمیم تحریم انتخابات عراق در جمعه گذشته کناره گیری کرده و در انتخابات شرکت کند. من دیشب در توئیتر به مردم عراق نامه نوشتم. وی خواستار وجود “میلیون ها و انقلابی” در انتخابات عراق شد و از عبارت “میلیون ها انقلاب انتخاباتی” برای تاکید بر این امر استفاده کرد.

مقتدی الصدر به حضور «میلیونی و انقلابی» در انتخابات عراق فراخواند

در یک پست طولانی توییتری که با اشاره به رحمت خدا آغاز شد ، او در مورد ویژگیهای خیرخواه الهی در همه چیز و شرایط ، حتی در زمان مجازات گناهکار ما ، نوشت و شیوع کرونا را یکی از بلایای خدا توصیف کرد. من آن را به عنوان یکی توضیح دادم.

السدل ، که به مجازات شخصی و جمعی انسانها توسط خدا اشاره کرده و نمونه هایی از آن را در قرآن مشاهده کرده است ، نوشت: [یعنی همه‌گیری کرونا]این یک فاجعه جمعی بدون استثنا برای جهان است ، به این معنی که همه جهان مستثنی از این فاجعه بدون استثنا هستند. “

وی با تأکید بر اینکه بلاء خدا به تدریج و به طور مستمر برای بیداری مردم آشکار می شود ، گفت: آنها آنها را همانطور که برای افرادی مانند ارد ، سمود و … اتفاق افتاد نابود می کنند.

رهبر جنبش صدریست می نویسد که هنگام وقوع بلای خدا ، مردم نزد حواریون رفتند و از آنها خواستند که سرزمین خود را از این بلا دور نگه دارند. آنچه اتفاق می افتد این است که من حتی مطمئن نیستم که این فاجعه بهشت ​​است. و بلای خدا! بسیاری از مردم ، به ویژه کسانی که به خدا و رسولان او اعتقاد ندارند ، بهانه می آورند که این فاجعه مصنوعی است و در آزمایشگاه چینی ایجاد شده است.

آرسادور افزود حتی اگر این تخریب یکی از آزمایشگاه های هر دو کشور باشد ، باز هم انسان ضعیف است و آنقدر مهم نیست که از محدودیت مشیت خدا و بهشت ​​فراتر رود.

رهبران جنبش صدریست تأکید کردند که انسانها باید به خدا بازگردند و گناه و فساد را رها کرده و دعا کنند ، و در چنین شرایطی برخی فقط بر دانش خود و بلای کنونی تکیه می کنند. بیشتر متعهد به بازگشت به خدا در فساد و گناه است.

وی در ادامه به مسائلی مانند همجنس گرایی ، عادی سازی روابط با “دشمنان خدا” ، جنایت ، قتل ، اختلافات ، الحاد ، سوء ظن گسترده و باورهای انحرافی ، فساد گسترده اقتصادی و اخلاقی و قاچاق مواد مخدر اشاره می کند. قاچاق و … او می نویسد: “شاید این درست نباشد که من کلمه خود را به همه جهان بگویم ، زیرا این دستور برای کسانی نیست که اطاعت نمی کنند و گوش نمی دهند.

آرسادور تأکید کرد که با عراق و مردم عراق صحبت می کند ، “زیرا کسانی که در نزدیکی او هستند برای کارهای خوب و مشاوره در اولویت هستند.”

او نوشت: “عراقی ها باید در اسرع وقت امور خود را در پیشگاه خدا و خود اصلاح کنند. آنها باید در اصلاح خود ، دین ، ​​باورها و اعتقادات خود تلاش کنند.” “اجازه دهید آنها از غرب پیروی کنند و از تلاش برای روسپیگری مانند الحاد ، ازدواج همجنسگرایان ، سایر بدعت گذاران ، گناهان و نقض محبوب ما در عراق جلوگیری کنند.”

“عراقی ها با سطح فسادی که در کشور آنها گسترده است ، از جمله گسترش گناه ، نقض ، قتل ، سوء ظن ، باورهای منحرف یا فساد سیاسی ، که یکی از ویژگی های اکثریت سیاستمداران است ، برخورد می کنند.” همکاری یا پذیرش ، سکوت ، تغییر و اصلاح اقدامات آنها “و دیگران.

وی گفت: “این اصلاحات با شورش ، آشوب و آشوب امکان پذیر نیست ، اما از طریق یک انقلاب انتخاباتی میلیون دلاری برای میهن پرستان و اصلاحات برای پایان دادن به فساد ممکن خواهد بود.”

با این حال ، وی در 15 ژوئیه سال گذشته گفت که به دولت های فعلی و بعدی ملحق نشده است.

“من برای این انتخابات نامزد نمی شوم. سرزمینم از این مهمتر است. ادعای تعلق به خانواده زین اعلام می کند که من از هیچ کس در این دولت و دولت بعدی حمایت نخواهم کرد. Mukutada Al Saddle اضافه شد.

وی با فساد ، ناکارآمدی و مزدوران در وضعیت سیاسی عراق گفت: “آنچه در عراق اتفاق می افتد یک طرح شیطانی داخلی ، منطقه ای و جهانی برای تحقیر و آتش زدن کشور است.”

پس از این اظهارات ، همه نامزدهای فراکسیون زین اعلام کردند که در انتخابات شرکت نمی کنند.

پیش از این ، مصطفی کاظمی اعلام کرده بود که در انتخابات پارلمانی آینده شرکت نمی کند و تمام تلاش خود را برای اداره دولت فعلی انجام می دهد.

در واکنش به اعلام عدم مشارکت مختار السدل در انتخابات ، کمیسیون عالی انتخابات عراق اعلام کرده است که این اتحادیه نمی تواند از مشارکت خود در لیست انتخابات صرف نظر کند و اتحادیه زین قبلاً لیست انتخاباتی را ارائه کرده است.

یک هفته پس از اعلام تحریم انتخابات از سوی آرسادور ، حزب کمونیست عراق کناره گیری خود را از انتخابات اعلام کرد و کمیته مرکزی حزب در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که فضای مناسبی برای انتخابات نیست. و این فضای پیچیده و با این همه بحران و نگرانی ، سنگین از نیاز به مشارکت در این انتخابات و بدون فراهم آوردن شرایط لازم برای یک انتخابات شفاف و عادلانه بی خبر است.

اما سرانجام ، در 26 سپتامبر (جمعه گذشته) ، سران زین عراق اعلام کردند که از یک جناح سیاسی اعلامیه ای دریافت کرده اند که “منشور اصلاحات” است.

وی تأکید کرد که این جزوه جنبه اصلاحی دارد و مقدمه ای برای پایان دادن به فساد است.

آرسادور از خروج از تصمیم تحریم انتخابات عراق خبر داد و گفت: “برای ما راحت است که در انتخابات شرکت کنیم … بنابراین ما با قاطعیت و اراده در انتخابات شرکت خواهیم کرد.”

رهبر زین گفت: “ما برای نجات عراق از فساد و اشغال در انتخابات شرکت می کنیم.”

انتخابات پارلمانی عراق قرار است دوبار بعد در 10 اکتبر (18 اکتبر) برگزار شود و پس از آن دولت جدیدی افتتاح می شود.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا