بین الملل

مشاور امنیت ملی آمریکا: اگر شکایات تیم ترامپ شکست بخورند گذار قدرت را شروع می‌کنیم

مشاور امنیت ملی ایالات متحده روز دوشنبه گفت که انتقال قدرت را به روشی حرفه ای تضمین می کند.

رابرت اوبراین ، مشاور امنیت ملی ایالات متحده ، گزارش شده توسط رویترز ، گفت: “اگر بیدن برنده انتخابات 2020 اعلام شود ، ما انتقال قدرت را به تیم تحت هدایت جو بایدن تضمین می كنیم.” واضح است که همه چیز در این مسیر پیش می رود.

وی در یک سمینار امنیت جهانی گفت که امیدوارم دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری دوم پیروز شود ، ضمن اینکه با یک دولت جدید به رهبری بایدن و معاونش کمالا هریس کار می کند.

اوبراین گفت: “با دولت جدید ، آنها باید وقت داشته باشند و سیاست های خود را اجرا كنند.” البته اگر بیدن و هریس پیروز شوند ، به نظر می رسد که آنها اکنون در آن مسیر حرکت می کنند. انتقال قدرت از شورای امنیت ملی به روشی کاملاً حرفه ای بدون شک کاری است. اگر ادعاها و شکایات ترامپ شکست بخورد ، انتقال قدرت می تواند آغاز شود.

مقامات دولت ترامپ تأکید کردند: “به نظر می رسد ویدن برای استخدام یک تیم امنیت ملی حرفه ای آماده است ، که یک مسئله مهم و بزرگ برای ایالات متحده است. حتی در زمان های بحث برانگیز تر ، ما اغلب انتقال صلح آمیز و موفقیت آمیز قدرت داریم. من تجربه دارم.

مشاور امنیت ملی آمریکا همچنین تأکید کرد که ترامپ چهار سال برای حمایت از مردم آمریکا تلاش کرد و از طریق قدرت و قدرت به صلح رسید.

وی همچنین تأکید کرد که کشورش از همه روش ها برای بازگرداندن گروگان آمریکایی ها استفاده خواهد کرد. ایالات متحده تمام تلاش خود را برای بازگرداندن تایلندی های آستین از سوریه انجام خواهد داد.

اوبراین گفت: “اگر دادگاه تقلب گسترده را افشا کند ، ترامپ هنوز شانس پیروزی در انتخابات را دارد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا