بین الملل

محاکمه حامیان ترامپ به جرم دروغ پردازی در مورد انتخابات آمریکا

به گزارش رویترز ، یک شرکت تجهیزات نظرسنجی به نام “Dominion” به دروغ ادعا می کند که حامیان ترامپ از طریق دستگاهی از رودی جولیانی ، وکیل دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق آمریکا در تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری دخالت داشته اند. متهم به این کار بوده است. سیدنی پاول و مایکل لیندل شکایت کردند.

کارل نیکولز ، وکیل در منطقه واشنگتن دی سی که رسیدگی به پرونده علیه مردان را انجام می دهد ، گفت که دومینین “با اتهامات دروغین سه طرفدار ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آلوده شده است”. این شرکت از ساخت و تولید دستگاه های رای گیری شکایت دارد.

او معتقد است که این سه حامی رئیس جمهور سابق نمی توانند از معافیت قضایی کامل برخوردار شوند ، حتی در اولین متمم قانون حقوق آزادی بیان در جامعه آمریکا … پاول یک وکیل آمریکایی است که در دوران مبارزات انتخاباتی خود برای ترامپ تبلیغ کرد و بعداً از ترامپ جدا شد. لیندل فردی بود که نظریه توطئه ترامپ را در دوران تحلیف و پس از تحلیف او طراحی کرد.

سخنگوی Dominion گفت:

هاوارد کلینلندز ، وکیل پاول نیز گفت که تصمیم دادگاه برای محاکمه این سه نفر ناامید کننده است. ما منتظر شنیدن این حادثه هستیم و مطمئناً ثابت می کنیم که اظهارات پاول در مورد انتخابات دقیق و غیر مخرب بوده است.

Dominion از دروغ دونالد ترامپ در مورد تقلب در روند رای گیری اخیر آمریکا حمایت کرد و اعتبار شرکت را خدشه دار کرد ، همانطور که نماینده یک شرکت آمریکایی گفت ، حدود 1.3 تریلیون دلار به سه مرد. من درخواست جبران خسارت کردم. تولید و ساخت دستگاه های دیجیتال رای داد.

سخنگوی این شرکت چندین شکایت دیگر علیه ترامپ و متحدانش و شبکه تلویزیونی محافظه کار که با آنها کار کرده است ، به ویژه برای پیگیری تمام این شکایات در مورد ترامپ تا به حال ، ثبت کرده است.

دومینیون همچنین از شبکه تلویزیونی که با دونالد ترامپ و حامیانش برای انتشار دروغ علیه روند انتخابات اخیر همکاری می کرد ، 1.6 میلیارد دلار خسارت خواست.

2323

دکمه بازگشت به بالا